کد خبر: ۱۸۷۷۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی صورت گرفته در فرانسه نشان می‌دهد که اکثر فرانسوی‌ها رئیس‌جمهوری کشورشان را فردی «ناعادل»، «ضعیف» و «حزبی» می‌دانند و نیمی از فرانسوی‌ها هیچ یک از کارهای وی را تأیید نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این نظرسنجی که توسط موسسه پولینگ ووکس صورت گرفت، حاکی از آن است که 53 درصد از مردم فرانسه بر این عقیده‌اند که فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری کشورشان از زمان به قدرت رسیدن در 2012، با سیاست‌ها و اقدامات خود به همه آن‌ها ثابت کرده که فردی «ناعادل» است.

طبق نتایج این نظرسنجی، 76 درصد از فرانسوی‌ها فرانسوا اولاند را فردی «ضعیف» می‌دانند و تنها 20 درصد از آنها رئیس‌جمهوری کشورشان را فردی «قوی» می‌پندارند. 90 درصد از طرفداران جناح راست فرانسه اولاند را فردی ضعیف می‌دانند و 59 درصد از طرفداران جناح چپ نیز همین عقیده را درباره رئیس‌جمهوری کشورشان دارند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، از نظر 54 درصد از فرانسوی‌ها، فرانسوا اولاند در سیاست‌هایش روحیه حزبی‌ خود را حفظ می‌کند و 35 درصد از آن‌ها اولاند را فردی می‌دانند که توانایی متحد کردن جامعه را دارد.

زمانی که در این نظرسنجی از فرانسوی‌ها پرسیده شد چه بخشی از کارنامه یک و نیم ساله اولاند را بیشتر دوست دارند، 47 درصد از آن‌ها پاسخ دادند که هیچ یک از کارهای وی را دوست ندارند. فقط 13 درصد از آن‌ها سیاست خارجی اولاند و 9 درصد نیز ازدواج همجنس‌گرایان را مطرح کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها