کد خبر: ۱۸۷۵۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد پس از قبول دومين شکست پياپي خانگي اعلام کرد تيمش در حالت گذار قرار دارد و عدم خلاقيت در رويارويي با نيوکاسل به ضرر اين تيم تمام شده است.
منچستريونايتد هفته پانزدهم ليگ برتر انگليس را با قبول يک شکست خانگي ديگر مقابل نيوکاسل يونايتد به پايان برد.

يوان کاباي در دقيقه 61 تنها گل اين ديدار را زد تا نيوکاسل با 26 امتياز در رده هفتم جدول رده بندي قرار بگيرد. منچستريونايتد هم با 22 امتياز در رتبه نهم جدول قرار گرفته است. شکست يونايتدها بدان معنا بود که آنها در دو ديدار خانگي پياپي هيچ امتيازي نگرفتند. اين اتفاق از سال 2002 تاکنون بي سابقه بود.

ديويد مويس پس از اين شکست به BT Sport گفت: بايد تاکيد کنم هنوز هم مي‌توانيم به کورس قهرماني بازگرديم. شرايط سختي داريم و مي‌دانيم که بايد آرامش‌مان را حفظ کنيم. اين شغلي است که از زمان قبول کردن آن مي‌دانستم که کار سختي پيش رو دارم.

مويس در مورد نتيجه‌اي که تيمش گرفته هم گفت: از اين نتيجه خيلي ناراحت و نااميد هستم. اين از آن دست بازي‌هايي بود که بايد کمي شانس مي‌داشتيم تا بتوانيم امتياز بگيريم. شايد عدم خلاقيت در دقيقه‌هايي از بازي موجب شد تا ما موفق به کسب امتيازهاي لازم نشديم. در دو ديدار اخيرمان شکست خورده‌ايم. شايد بدترين چيز فرم کنوني تيم باشد که بايد بهتر شود. هواداران يونايتد فوق العاده بوده‌اند. آنها مي‌دانند که تيم در حالت گذار قرار دارد. تلاش مي‌کنيم که پيشرفت کنيم و نتيجه‌هاي بهتري بگيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها