کد خبر: ۱۸۷۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(علیها السلام) گفت: ملت ایران در راه احیای قرآن و تحقق اهداف اسلامی جهاد کردند.

به گزارش598 به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه (علیها السلام) آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم آئین تجلیل از قاریان و خادمان قرآن حرم حضرت معصومه (س) که شامگاه دوشنبه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد اظهار داشت: ایران تنها کشوری است که در بین کشور های اسلامی پرچم اسلام را به درستی و با صلاحیت و بر محور ولایت فقیه بر افراشته است.
وی افزود: ملت ایران اسلامی از بذل جان و مال خویش در راه قرآن ابایی ندارند و شهدا، جانبازان و آزادگان سند های پر افتخاری هستند که در راه احیای قرآن و تعظیم به عترت رسول الله (ص) تلاش کرده اند.
امام جمعه قم با اشاره به این که دشمنان سعی بر ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی ما را داشته اند  بیان داشت: ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) از توطئه های دشمن پرده برداشته و پرچم قیام بالله را با همه سختی ها به دوش کشیده است.
 وی خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره به دنبال حیاط طیبه بوده و آن را  در سایه قرآن و عترت جستجو کرده و از انقلاب اسلامی تا کنون مسیر رو به رشدی را طی کرده است.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(علیها السلام) با بیان این که عمل به قرآن اصلی ترین دلیل ترویج قرآن در کشور است گفت: برنامه های قرآنی ایی که در شهر جهاد و اجتهاد قم به برکت حضرت معصومه (علیها السلام) شکل گرفته است باید به همه کشور و حتی سراسر جهان تعمیم پیدا کند.
وی یادآور شد: جوانان باید قدر این روزهای خوشی که در پناه قرآن سپری می کنند را بدانند و به این موضوع توجه داشته باشند که در گذشته چنین فضایی برای علاقه مندان و عاشقان قرآن و عترت وجود نداشت و این فعالیت ها و برنامه های قرآنی که زمینه ساز حیاط طیبه می باشد از برکت انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان افزود: پوشش مناسب صدا و سیما از برنامه های قرآنی و انعکاس آن در شبکه های مختلف نیز موجب افتخار نظام و مورد تقدیر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها