کد خبر: ۱۸۷۵۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۷ آذر ۱۳۹۲

به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از هجمه ایجاد شده علیه هاشم بیگ‌زاده می‌گوید جوسازی علیه این بازیکن از جایی آغاز شده که ادعای فرهنگسازی دارد و نباید فراموش کرد این افراد در درجه اول با این کارشان به کارلوس کی‌روش که این بازیکن را انتخاب کرده، توهین می‌کنند.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره همگروهی تیم ملی ایران با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین در جام جهانی 2014 برزیل گفت: اعتقاد دارم هیچ قرعه‌ای در جام جهانی آسان نیست. همه تیم‌هایی که در این جام حاضر می‌شوند تلاش بالایی می‌کنند تا نتیجه‌ بگیرند. هیچ کس برای شکست خوردن به جام جهانی نمی‌آید. خودتان به تیم‌هایی که از رسیدن به این رقابت‌ها باز مانده‌اند نگاه کنید و ببینید که هیچ تیم ساده‌ای در این جام حضور ندارد. ما نباید بترسیم و باید با ایمان به کارمان ادامه دهیم.

او افزود: قرعه‌ای که به ما افتاد نسبتا بد نیست. در اکثر گروه‌ها دو تیم قدرتمند حضور دارند و من به گروه‌مان امیدوارم. بهتر است جوسازی نکنیم و بگذاریم تیم ملی با روحیه کامل و با برگزاری تدارکاتی سطح بالا از نام کشورمان در جام جهانی دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره اعتراض استقلال به هجمه‌ای که علیه هاشم بیگ زاده مطرح شده است، اظهار کرد: متاسفانه کار سطح پایینی رخ داد. ما انتظار نداشتیم جوسازی علیه بیگ‌زاده از جایی آغاز شود که ادعای فرهنگسازی دارد. این صحبت‌هایی که علیه بیگ زاده مطرح شده در درجه اول توهین به خود آقای کی‌روش است که هم دوستان و هم ما اعتقاد داریم مربی تراز اولی است. آیا کی‌روش نتوانسته تشخیص دهد که بیگ زاده بازیکن خوبی است یا نه؟ این بسیار بد است که درباره یک بازیکنی ملی‌پوش از این واژه‌ها به کار ببریم. مگر بازیکنان تراز اول دنیا توانسته‌اند مسی را مهار کنند که درباره بیگ زاده این صحبت‌ها را مطرح کرده‌ایم.

او ادامه داد: بیگ زاده بازیکن بسیار استانداردی است. دوستانی که امکانات زیادی دارند به راحتی می‌توانند کارشناسان را بیاورند و در این باره نظر آنها را بپرسند. آنها ابزارش را دارند و می‌توانند میزان دویدن بیگ زاده را بسنجند. اکثریت بازیکنان فوتبال در ایران نهایتا هفت الی هشت کیلومتر می‌دوند، اما بیگ زاده در هر بازی 12 کیلومتر می‌دود. این صحبت ما را گروه آنالیز دانشگاه شهید شریف تایید می‌کند. همین مسائل است که موجب می‌شود کی‌روش انتخاب درستی انجام دهد و او را دعوت کند.

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: بیگ زاده دلال ندارد که بگوییم با دلالی به تیم ملی رفته است. البته این حرف من به این معنا نیست که سایرین با دلالی به تیم ملی رسیده‌اند. بحث من این است که بیگ‌زاده حتما آنقدر لیاقت داشته که به تیم ملی رسیده است. ما باید به او روحیه بدهیم و نباید با این رفتارها این بازیکن را تخریب کنیم. بیگ زاده یک بازیکن دو پاست و من مطمئنم او در جام جهانی به اندازه بازیکنان بزرگ جهان می‌تواند مسی را مهار کند. من مرده و شما زنده تا ببینید این حرف من اتفاق می‌افتد یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها