کد خبر: ۱۸۷۳۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۷ آذر ۱۳۹۲

مدافع ملی پوش تراکتور سازی با خوش بینی زیاد در خصوص قرعه ایران در جام جهانی صحبت می‌کند: «به نظر من قرعه مناسبی به ما افتاد. نه زیاد سخت است و نه خیلی آسان٬‌ بازی با تیم‌های قدرتمندی مثل آرژانتین که کل دنیا  این تیم را به خوبی می‌شناسند می‌تواند تجربه خوبی برای فوتبال ما باشد. تیم ملی نیجریه هم که قهرمان آفریقا است اکثر بازیکنانش در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند و حریف آسانی برای ما نیست و بازی با بوسنی هم به خاطر این‌که قبلا با آن‌ها بازی کرده‌ایم می‌تواند بازی خوبی باشد ولی نمی‌توانیم بگوییم از پیش برنده هستیم.»

نصرتی در خصوص مقابله با آرژانتین مثال جالبی بیان می‌کند: «با توجه به فوتبالی که آرژانتین دارد آن‌ها یک کلاس شاید هم چند کلاس بالاتر از ما باشند اما همه می‌دانند جام‌جهانی جام شگفتی‌ها است و ما هم می‌توانیم مانند سنگال که درجام جهانی شگفتی ساز شد ما هم برابر آرژانتین شگفتی‌ساز شویم. با یک آماده سازی خوب و بالا بردن شرایط فیزیکی‌مان می‌توانیم ضعف فنی را پوشش دهیم. مدافع تراکتور در خصوص رویارویی با مسی گفت:« در سال ۲۰۰۶ هم مقابل پرتغالی بازی کردیم که رونالدو در آن تیم بازی می‌کرد و بازی ضعیفی مقابل پرتغال ارائه ندادیم حالا هم به نظر من با یک کار تیمی می‌توانیم مقابل مسی بایتستیم.»

نصرتی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازیکنان بیشتر به جای بازی در مقابل مسی به فکر عکس یادگاری با او باشند گفت:« مگر ایرادی دارد با مسی عکس یادگاری بگیریم؟ در زمین می‌زنیمش و در بیرون عکس یادگاری می‌اندازیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها