کد خبر: ۱۸۷۲۵۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۲

ذخیره‌های پرسپولیس در دیداری تدارکاتی تیم عقاب را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در یک بازی تدارکاتی با ذخیره‌هایش تیم عقاب را با یک گل شکست داد.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت یازده در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن پس از 30 دقیقه‌ ریکاوری تمرین را ترک کردند. بازیکنان ذخیره پرسپولیس که تعدادشان به یازده نفر نمی‌رسید در دیداری تدارکاتی مقابل تیم عقاب که در لیگ آسیا ویژن حضور دارد، مسابقه دادند.

پرسپولیسی‌ها در این بازی از کریم باقری، رضا فروزانی و محمدرضا مولایی اعضای کادر فنی خود استفاده کردند تا تیم‌شان کامل شود. حتی مارکو سپانوویچ که دو، سه هفته‌ای در تمرین پرسپولیس اختصاصی کار می‌کند و منتظر دریافت پول از باشگاه است تا پرسپولیس را ترک کند، در این بازی به میدان رفت تا تعداد سرخپوشان به 11 نفر برسد.

رضا نورمحمدی، امید عالیشاه و مهرداد پولادی در این تمرین غیبت بودند. قاسم دهنوی هم که با تاخیر در تمرین حاضر شده بود با دویدن به دور زمین اختصاصی کار کرد.

ذخیره‌های پرسپولیس با گل به خودی بازیکن حریف بازی را یک بر صفر بردند. همچنین در پایان بازی بازیکنان و کادر فنی عقاب با سرخپوشان علی دایی عکس یادگاری گرفتند.

یکی از کلاس‌های درس دانشگاه پرسپولیس با حضور سودی، رییس این دانشگاه در اتاق کنفرانس درفشی فر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در هفته‌ هجدهم لیگ برتر جمعه این هفته‌ در کرمان مهمان مس خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها