کد خبر: ۱۸۷۲۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: يک بار تيم ملي آرژانتين را با تمام ستارگانش متوقف کرديم.
حشمت مهاجراني در مورد گروه ايران در جام جهاني، گفت: ابتدا بايد بگويم هيچ گروهي در جام جهاني ضعيف نيست؛ اگر چه گروه تيم ملي ايران در مقايسه با سه دوره قبل جام جهاني آسان‌تر به نظر مي‌رسد. دليلش هم اين است که نيجريه و بوسني هيچ مقامي در فوتبال جهان کسب نکرده‌اند و به همين دليل برخي اين گروه را ضعيف مي‌دانند.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: بر فرض هم که گروه ما درجام جهاني آسان است. حالا بايد چه کنيم و چه تدبيري در نظر بگيريم؟ قطعا براي شکست دادن رقبا بايد خودمان را آماده کنيم. بايد ديد کي‌روش چه برنامه‌اي براي حضور ايران در جام جهاني دارد.

سرمربي تيم ملي ايران در جام جهاني 1978 با اشاره به رويارويي با تيم آرژانتين در گذشته، گفت: در سال 1977 به مناسبت يکصدمين سالگرد تاسيس رئال مادريد در تورنمنت اين باشگاه ما به مصاف تيم ملي آرژانتين رفتيم و اين تيم با تمام ستارگانش مقابل ما با نتيجه يک بر يک متوقف شد. روزنامه‌هاي آرژانتين آن زمان به تيم ملي آرژانتين بابت مساوي مقابل ايران خيلي حمله کردند. که سرمربي وقت آرژانتين در پاسخ به انتقادها گفت در جام جهاني خواهيد ديد که ايران تيم قدرتمندي است اما متاسفانه ما نتوانستيم در جام جهاني تمام توانايي‌هايمان را به نمايش بگذاريم.

مهاجراني در مورد اينکه تيم ملي ما چقدر شانس صعود دارد گفت: پيش از اين هم گفته بودم که تيم ملي ايران سه دوره در جام جهاني حاضر شده و اکنون بايد براي صعود برنامه ‌ريزي کند. در جام جهاني امتياز گرفتن ازنيجريه و بوسني دور از دسترس نيست. البته نيجريه تيم قدرتمندي است که بازيکنان تکنيکي و قدرتي دارد و حتي مي‌تواند براي آرژانتين دردسر ايجاد کنند.

مهاجراني در مورد اينکه بايد با چه تيم‌هايي بايد بازي تدارکاتي برگزار کنيم، گفت: به نظرم بهتر است با تيم‌هاي اروپاي شرقي بازي کنيم. بازي با تيم‌هايي مثل کرواسي مي‌تواند به ما کمک کند. هرچند فراموش نکنيد هر وقت جام جهاني در آمريکاي جنوبي برگزار شده هيچ تيمي از اروپا، آفريقا و آسيا در آن موفق نبوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها