کد خبر: ۱۸۷۱۹۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
عليرضا واحدي‌نيکبخت درباره گروه‌بندي تيم‌ملي ايران در جام‌جهاني گفت: ‌در رقابت‌هاي جام‌جهاني هيچ گروه آساني وجود ندارد و بر همين اساس ايران هم مثل همه تيم‌ها در گروه سختي قرار گرفته است.
به نقل از باشگاه استقلال، عليرضا واحدي‌نيکبخت در خصوص گروه‌بندي تيم‌ملي ايران در جام‌جهاني اظهار گفت: ‌اميدوارم شرايطي براي تيم‌ملي فراهم شود که ايران بهترين نتايج را در اين رقابت‌ها بگيرد.

وي در ادامه در خصوص همگروهي ايران با آرژانتين گفت: آرژانتين تيم بزرگي است اما در جام‌جهاني هيچ بازي آساني نداريم و بايد از همين الان برنامه‌ريزي خوبي براي اين مسابقات داشته باشيم. با اين حال اعتقاد دارم بازي مقابل تيم‌ملي آرژانتين مي‌تواند افتخار بزرگي براي بازيکنان تيم‌ ملي ما باشد و اميدوارم بيشتر ترکيب تيم‌ملي را در بازي‌هاي جام‌جهاني بازيکنان استقلال تشکيل دهند.

نيکبخت در ادامه در خصوص بازي استقلال مقابل کاسپين قزوين گفت: جام‌حذفي جام شگفتي‌هاست و به همين دليل به هيچ‌وجه نمي‌توانيم اين ديدار را دست کم بگيريم. انگيزه تيم‌هاي ديگر هميشه برابر استقلال صدبرابر مي‌شود به خاطر همين بدون آن که کاسپين را دست‌ کم بگيريم به مصاف حريف خود مي‌رويم تا با گذشتن از اين تيم، به دور بعد صعود کنيم.

وي در پايان شرايط خود را مطلوب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در شرايط خيلي خوبي قرار دارم و هيچ مشکلي براي بازي کردن ندارم. اميدوارم با صلاحديد کادرفني بتوانم بيشتر براي استقلال به ميدان بروم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها