کد خبر: ۱۸۷۱۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
عضو کميته فني فدراسيون فوتبال تنها ضعيف تيم ملي فوتبال ايران را نداشتن بازي تدارکاتي و اردوهاي خوب دانست.
مرتضي محصص در گفت‌وگو با سايت رسمي فدراسيون فوتبال گفت: تيم ملي فوتبال ايران در گروه بسيار کاملي قرار دارد. آرژانتين يکي از قدرت‌هاي بزرگ فوتبال از آمريکاي جنوبي است با بازيکنان خوب و پرستاره. مربي آرژانتين يکي از مربيان برتر دنيا است و اين تيم از کلاس، اعتبار و قدرت بي‌نظيري در دنيا بهره مي‌برد. پس ديدار برابر آرژانتين بسيار سخت خواهد بود.

وي درباره تيم نيجريه نيز گفت: ما بايد نيجريه را بررسي کنيم. اين تيم يک بار قهرمان المپيک شده، در بازي‌هاي جوانان و زير 20 سال فيفا قدرتمند بوده و هميشه حرف اول را زده است و سبک فوتبال آفريقا را دارد. قدرت فيزيکي، دوندگي بالا و سرعت در تيم نيجريه حرف اول را مي‌زند و ايران برابر اين تيم بايد از لحاظ جسماني و دوندگي کم و کسر نداشته باشد.

عضو کميته فني فدراسيون فوتبال درباره تيم بوسني‌وهرزگوين که نماينده شرق اروپا است، گفت: اين تيم 2 بازي سخت مقابل اسلوواکي و يونان داشت تا به جام جهاني رسيد. يک بار اسلواکي را شکست داد و يک بار باخت. حاصل بازي‌اش با تيم قدرتمند يونان يک مساوي و برد بود. پس تيم بوسني ثابت کرده که يکي از تيم‌هاي خوب اروپا است، چرا که شکست دادن تيم‌هاي فوق نشان از قدرت اين تيم دارد. اگر فکر کنيم بوسني تيمي ضعيف است، کاملاً در اشتباهيم.

محصص ايران را نماينده قدر آسيا خواند و تاکيد کرد: تيم ايران داراي بازيکنان تکنيکي است. ما صاحب بازيکنان خوبي هستيم که در تيم‌هاي درجه يک و برتر دنيا بازي مي‌کنند. بازيکناني که نظم و انضباط در تيم‌شان حرف اول را مي‌زند. تنها نکته منفي که ايران برابر ديگر تيم‌ها دارد نداشتن بازي تدارکاتي و اردوهاي خوبي است اما چون کادر فني خوبي داريم مي‌توانيم در اين گروه نتيجه مطلوبي بگيريم.

وي افزود: بازي اول ما مقابل نيجريه مهم‌ترين بازي است. اگر بتوانيم نيجريه را شکست دهيم هم با روحيه بالا در 2 بازي ديگر حاضر مي‌شويم و هم آماده‌تر و با اعتمادبه‌نفس بالاتري براي صعود به دور بعد بازي خواهيم کرد. در حال حاضر آرژانتين از تيم‌هاي ديگر شانس بيشتري دارد که به عنوان سرگروه و به راحتي به مرحله بعد صعود کند، چرا که کشور همسايه برزيل است و تماشاگران زيادي براي بازي اين تيم با رقبايش به ورزشگاه خواهند رفت.

عضو کميته فني فدراسيون فوتبال در خاتمه تصريح کرد: نکته ديگري که بايد به آن اشاره کنم بعد مسافت بسيار زياد در برزيل است. به برزيل رفتن يعني از يک قاره به قاره ديگر بايد برويم. معتقدم مسافت شهرها خيلي اذيت کننده است. حتي يکسري از مربيان به خاطر درجه حرارت آب‌وهوايي و بعد مسافت ناراحت هستند اما در مجموع اميدوارم تيم ملي ايران با استفاده از دانش کادر فني و تجربه بالاي بازيکنان حاضر در اين تيم، بتواند در جام جهاني عملکرد خوبي داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها