کد خبر: ۱۸۶۹۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: من در اين تيم 7 باخت داشتم اما با مس 13 بازي را نباختم پس من فوتبال يادم نرفته است.
  لوکا بوناچيچ  پس از باخت دو بر يک مقابل پرسپوليس در نشست خبري گفت: چيز خاصي براي گفتن در مورد اين بازي ندارم و دوست دارم نظر شما خبرنگاران را در مورد اين ديدار بشنوم خودم صحبتي در مورد مسابقه ندارم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه چرا تدابير جديدي درنظر نگرفته است، گفت: با شما موافقم فوتبال است. بازي جالبي بود و موقعيت‌هاي جذابي روي دو دروازه خلق شد و پرسپوليس يک گل بيشتر زد و برنده شد.

سرمربي ذوب آهن در مورد اعتراضش به داور گفت: اعتراضي به داور نکردم مسئله خاصي نبودم . خودمان مقصريم.فکر مي‌کنم داوري خوب و متعادل بود و برخي جاها ما اشتباه کرديم و نتوانستيم از موقعيت‌ها استفاده کنيم و با يک تيم بزرگ مثل پرسپوليس بازي کرديم و پا به پاي آنها دويديم و جنگيديم و به پرسپوليس و هوادارانش تبريک مي‌گويم.

سرمربي ذوب آهن در مورد اينکه چه برنامه‌اي براي بهتر شدن تيم  دارد گفت: 5 ماه است منتظريم تيم بهتر شود و غريبي و خانزاده و بازيکناني جديدي که به تيم آمده‌اند آينده بهتري براي تيم ما درست کنند و انتظار بهتر شدن مربوط به امروز و ديروز نيست.

مسلمان يک بازيکن بسيار باکيفيت است او خيلي دلش مي‌خواست از تيم جدا شود براي مسلمان، ذوب آهن و پرسپوليس بهتر بود که او جدا شود. اميدوارم بازي‌هاي خوبي براي اين تيم انجام بدهد.

وي در مورد اينکه چه زماني تيم ذوب آهن بهتر مي‌شود گفت: چيزي براي گفتن ندارم و اميدوارم بهتر شود زماني در فوتبال وارد سراشيبي مي شويد و سخت است از آن موقعيت خارج شويد و اعتماد به نفس تيم کم شده است و بازي با استقلال خوزستان و راه آهن را هم بايد مي برديم البته انتظار از ما نبود که برنده شويم قرعه سختي به ما خورده و در آينده اميدوارم مقابل تيم‌هايي که روي کاغذ ضعيف‌تر هستند برنده شويم.

وي در موردنارضايتي اش از بازيکنان تيم ذو ب گفت: من از تيمي ديگر آمده‌ام در مس کرمان در 13 نباخته‌ايم اما در ذوب آهن هفت باخت داشتيم معنايش اين نيست که من فوتبال را يادم رفته‌ام و اتفاق‌هاي بد فوتبالي که عليه ما مي‌افتد من را ناراحت و اذيت مي‌کند زيرا اتفاق‌هاي بد مدام براي ما تکرار مي‌شود.

بوناچيچ در مورد رضايتش از غريبي گفت: ميلاد غريبي بازي‌هايش مثل مسلمان است و پاس خوب مي‌دهد و خوب بازي مي‌کند و بعد کمي افت کرد. خانزاده هم در اين بازي خيلي خوب بود وبازيکن مستعد است و خانزاده مي‌تواند بازيکن مفيدي براي ذوب آهن و تيم ملي باشد.

وي در مورد اينکه ذوب آهن در پشت محوطه جريمه حريفان مشکل داارد گفت: يکي از مشکلات ما همين است بازي مي‌کنيم که گل بزنيم اما خوب بازي کردن ما به گل نمي‌رسد خلعتبري دو موقعيت به دست آورد و گل زد اما از اين اتفاق‌ها به سود ما رقم نمي‌خورد.

وي در مورد تغيير و تحول بازيکنان ذوب آهن گفت: اين مسئله باعث افت تيم نيست زيرا بازيکناني که آمده‌اند با کيفيت‌تر از آنهايي هستند که از تيم رفته‌اند و بايد توازن بين بازيکنان برقرار کنيم و براي ماندن در ليگ بايد اين مسابقه را فراموش کنيم و به فکر تراکتورسازي باشيم و بعد از آن بازي مسابقات ما کمي سبک‌تر مي‌شود و شرايط اينطور نخواهد بود وما بهتر نتيجه بگيريم و اميدوارم که اينطور شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها