کد خبر: ۱۸۶۸۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اطمینان داد تحریم های ضدایرانی به قوت خود باقی خواهد ماند.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست نوشت:  "جان کری" وزیر خارجه آمریکا که در راستای تلاش برای از سرگیری مذاکرات سازش خاورمیانه به سرزمین های اشغالی رفته امروز با "بنیامین نتیانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارشT کری در این دیدار به طرف اسرائیلی اطمینان داده است که تحریم های اساسی علیه ایران به قوت خود باقی می ماند و واشنگتن در توافق نهایی با ایران، خواسته های تل آویو را نیز مدنظر خواهد داشت.

در این دیدار همچنین نتانیاهو مدعی شد کابینه اش به ادامه مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان متعهد است. این در حالی است که پافشاری صهیونیست ها به شهرک سازی در مناطق فلسطینی مانع بزرگ ادامه مذاکرات سازش به شمار می رود.

قرار است وزیر خارجه آمریکا بعدازظهر امروز نیز در رام الله با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان دیدار کند. کری قصد دارد از ابومازن بخواهد در اعتراض به شهرک سازی رژیم صهیونیستی، مذاکرات سازش را متوقف نکند. گفتنی است سرنوشت مذاکراتی که پس از چند سال وقفه و با فشارهای دولت آمریکا از اواخر ماه جولای آغاز شده به دلیل اختلافات اساسی بین دو طرف اسرائیلی و فلسطینی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۲
۲
کری در مورد ادامه تحریمهای ضد ایرانی به افراطیون داخلی اطمینان داد.
598 خیالت راحت شد تحریمی برداشته نمیشه به تاراج ادامه بدید.
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۱
۱
چه خبره واقعا ؟چراکسی چیزی نمیگه ؟کجان اون کسانی که با تشکررهبر دیگه نمیذاشتن کسی یه حرف منتقدانه بزنه چون منافع ملی به خطرمی افتاد؟کجان ببینن... این آمریکاییها عمرا یه قدم به ضرر سگ نحس نجس منطقه برنمیدارن...اصلا امریکا درستکار!!!آقا ما بادوستای جون جونی این سگ نحس مشکل داریم ...دوست دشمن ما دشمن ماست..مرگ برآمریکاو اسرائیل بگو.بیش باد...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها