کد خبر: ۱۸۶۶۸۹
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: باید از مدیریت گذشته تیم بپرسید چرا با حضور من، یک دروازه‌بان دیگر را به تیم اضافه کرد.

شهاب گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در سپاهان، عدم بازی کردنش در این تیم و حضور رحمان احمدی در جام جهانی صحبت کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: از زمانی که از پرسپولیس جدا شدی و به سپاهان پیوستی نتوانستی شرایط خوبی که در گذشته داشتی را تکرار کنی. فکر می‌کنی دلیل این موضوع چیست؟

وقتی به سپاهان رفتم بازی‌های خوبی انجام دادم و حتی با این تیم قهرمان جام حذفی هم شدم و حتی به تیم ملی هم دعوت شدم و همه اینها نشاندهنده این است که عملکرد خوبی داشتم. چرا که هم کادر فنی سپاهان و هم کادر فنی تیم ملی از من رضایت داشتند اما با شروع فصل جدید لیگ برتر کادر فنی سپاهان تصمیم گرفت که رحمان احمدی را به تیم اضافه کند و امسال به من بازی نرسید و دلیل آن همین است که گفتم. من مشکل فنی نداشتم چون هم هواداران وکادر فنی سپاهان از من راضی بودند. فکر می‌کنم مشکل من فنی نیست و این تصمیم باشگاه بوده که دوست داشته یک دروازه‌بان به تیمش اضافه کند. من هم با این تیم قرارداد داشتم و در سپاهان ماندم و از این موضوع هم پشیمان نیستم.

فارس: با توجه به اینکه عملکرد خوبی داشتی و با سپاهان قهرمان هم شدی، چرا رحمان احمدی را به تیم اضافه کردند؟ مگر از عملکرد تو راضی نبودند؟

این سؤال را شما باید از مسئولان تیم بپرسید و سؤالی نیست که من بتوانم به آن جواب دهم. من جوابی برای این سؤال ندارم. مدیریت وقت سپاهان باید به این سؤال پاسخ دهد.

فارس: وقتی دیدی رحمان احمدی به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی به تیم سپاهان اضافه شده، چرا این تیم را ترک نکردی؟

چون برای سپاهان خوب بازی کرده بودم و همیشه کادر فنی این تیم از من تعریف می‌کرد و از من راضی بودند. با صحبتی که با آنها داشتم دوست داشتند من در تیم بمانم. من با کرانچار صحبت کردم و او تمایل داشت که در تیم بمانم و من هم فکر کردم که قصد دارند از من استفاده کنند. اگر می‌دانستم من را برای نیمکت ذخیره‌ها می‌خواهند قطعا تصمیم دیگری می‌گرفتم اما چون صحبت کرده بودم و از شرایطم در این تیم راضی بودم به همین دلیل در این تیم ماندم. در نهایت تصمیم با ایشان است و من هم دوست دارم در تیم باقی بمانم و اعتراضی به تصمیم او ندارم. فوتبال است و از این اتفاقات در آن زیاد رخ می‌دهد.

فارس: خودت می‌دانی مشکل بازی نکردنت در تیم سپاهان چیست؟

نه. من واقعا روزهای خوبی با سپاهان تجربه کردم و مشکلی هم با کسی از نظر اخلاقی یا نظم وانضباط نداشتم. کرانچار دوست دارد از آن دروازه‌بان استفاده کند اما من روزهای خوبی با سپاهان داشتم. اگر بازی می‌کردم و بد بودم از نیمکت‌نشینی‌ام ناراحت نمی‌شدم. همانند روزهایی که در پرسپولیس بودم و نتوانستم رضایت کادر فنی آن زمان تیم را برآورده کنم و بیرون نشستم. واقعا دلیلی بر نیمکت نشینی‌ام در تیم سپاهان نمی‌بینم اما تصمیم به هر حال با سرمربی تیم است.

فارس: با توجه به شرایطی که در تیم سپاهان داری چرا در نقل و انتقالات نیم فصل سعی نکردی از این تیم جدا شوی؟

صحبت‌هایی در این باره شده بود اما نشد که از این تیم جدا شوم. پیشنهاداتی بود و من هم با باشگاه درمیان گذاشتم اما در نهایت شرایط طوری پیش رفت که در سپاهان باقی ماندم.

فارس: امسال سال جام جهانی است و تو هم مثل تمام بازیکنان دوست داری در جام جهان بازی کنی. فکر نمی‌کنی با نیمکت نشینی با سپاهان این فرصت مناسب را از دست خواهی داد؟

این ناراحت کننده است که روی نیمکت هستم چرا که من بازیکنی بودم که شانس حضور در بازی جام جهانی را داشتم البته هنوز این شانس را دارم چرا که یک نیم فصل از بازی‌های لیگ برتر باقی مانده و ممکن است بتوانم در سپاهان بازی کنم و رضایت کادر فنی تیم را برآورده سازم. من واقعا شرایط خوبی دارم و هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی مشکلی برای بازی کردن ندارم. من البته با نیمکت نشینی در سپاهان مشکلی ندارم چرا که ذخیره دروازه‌بان هستم که دروازه‌بان اول تیم ملی است و به نوعی همه دروازه‌بانان لیگ نیمکت نشین او هستند به همین خاطر خیلی برای من نیمکت نشینی در سپاهان افت ندارد. به هر صورت دوست دارم بازی کنم چون هنوز این شانس را دارم که به جام جهانی بروم.

فارس: این توقع را داری که کرانچار در ادامه لیگ از تو درون دروازه سپاهان استفاده کند؟

صد در صد و برای همین است که در سپاهان باقی ماندم. اگر امید نداشتم در سپاهان نمی‌ماندم. من هنوز هم منتظر فرصت هستم تا خودم را نشان دهم.

فارس: با کرانچار در مورد نیمکت‌نشینی‌ات حرفی نزدی؟

من صحبتی با ایشان نکردم چون کرانچار آدم بسیار باشخصیتی است و من خیلی به او علاقه دارم و فکر می‌کنم تصمیمی که می‌گیرد مغرضانه نیست و از همه جهات به تصمیمی که می‌گیرد فکر می‌کند و به همین دلیل خصومتی با من ندارد. ایشان حتما بهترین تصمیم را می‌گیرد. من دوست دارم با کرانچار کار کنم حتی اگر در تیمش کار نکنم.

فارس: اگر تا آخر فصل بازی نکنی باز هم به این صحبت‌ها پایبند هستی و در سپاهان می‌مانی؟

قرارداد من با این تیم در پایان فصل تمام می‌شود و از الان به آن فکر نمی‌کنم. الان به جام جهانی فکر می‌کنم و اینکه چه طور بتوانم خودم را در سپاهان فیکس کنم.

فارس: از ماندن در سپاهان پشیمان نیستی؟

این تصمیمی است که خودم گرفتم و اصلا از آن پشیمان نیستم.

فارس: درباره شرایط سپاهان هم صحبت کن. این هفته یک دیدار حساس با استقلال دارید.

اواخر نیم فصل اول شرایط تیم خوب نبود و نتایج خوبی نگرفتیم اما با این حال فاصله امتیاز ما با صدر جدول زیاد نیست و هفته اول هم مقابل فولاد بازی خوبی انجام دهیم و وضعیت تیم را امیدوارکننده‌تر کنیم. فولاد یکی از رقیبان ما بود که آن را در شهر خودش متوقف کردیم و این هفته هم با استقلال مقابل تماشاگران خودمان بازی می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و اختلاف با صدر جدول را به حداقل برسانیم.

فارس: سپاهان در چند سال اخیر یا قهرمان جام حذفی شده یا قهرمان لیگ برتر و هیچ سالی را بدون جام به پایان نرسانده است. با توجه به اینکه سپاهان از جام حذفی حذف شده فکر می‌کنی سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود؟

هیج چیزی در فوتبال قطعی و قابل پیش‌بینی نیست اما هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است چرا که چندین سال است که سپاهان جام می‌گیرد و حیف است امسال بدون جام بمانیم. تیم خوبی داریم و تمام تلاش ما این است که قهرمان لیگ برتر شویم چون نفرات خوب و کادر فنی قوی‌ای داریم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم و بقیه مسائل دست خداست.

فارس: این روزها رقابت بین رحمان احمدی و دانیال داوری بر سر پیراهن شماره یک تیم ملی داغ است. اگر قرار باشد تو دروازه‌بان فیکس تیم ملی را انتخاب کنی کدام یک را درون دروازه‌ می‌گذاری؟

به دوست داشتن من ربطی ندارد که چه کسی در این دروازه باشد اما با رحمان هم تیمی و هم استانی هستیم و خیلی وقت است همدیگر را می‌شناسیم. طبیعتا اگر قرار باشد من کسی را انتخاب کنم رحمان احمدی را به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی انتخاب می‌کنم.

فارس: به این سؤال شفاف پاسخ بده. با رحمان احمدی مشکلی داری؟

اصلا! من هیچ وقت در این 10 سال با هیچ کدام از هم پستی‌هایم مشکل نداشتم با رحمان احمدی هم مشکلی ندارم و می‌توانید این موضوع را از خودش هم سؤال کنید.

فارس: اما در پرسپولیس با حضور نیلسون مشکل داشتی و حتی تیم را در نیم فصل ترک کردی!

همان طور که گفتم من در پرسپولیس نتوانستم آن طور که شاید و باید خودم را ثابت کنم اما در سپاهان خودم را ثابت کردم و می‌دانم که برای اعتماد کردن به من مشکلی ندارم. من منتظر یک فرصت هستم و امیدوارم این فرصت به من داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها