کد خبر: ۱۸۶۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
بارش باران در چند روز گذشته مشكلات بسياري را در سطح شهر تهران براي پايتخت نشينان بوجود آورده است.
 
در ساعت 11:05 امروز دوشنبه 7 شهريور ماه خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران» از سطح شهر گزارش داده است: در اتوبان همت به علت آب گرفتگي معابر تردد وسايل نقليه بامشكلاتي مواجه شده و ما در اين بزرگراه ترافيك شديدي را شاهد هستيم.
                                                                                                  
وي هم چنين گزارش داد: در برزگراه جلال آل احمد هم ترافيك سنگين است.
 
خبرنگار ما در ادامه به ترافيك كرج- تهران اشاره كرد و از تردد كند خودروها در اتوبان هاي امام علي، مدرس، چمران و نيايش خبر داد.
 
بر اساس این گزارش عده زيادي از مردم كنار خيابان ايستاده و منتظر اتوبوس يا تاكسي هستند.
 
این گزارش می افزاید: چاله هاي بزرگي كه به دلیل آسفالت نامنظم شهر در برخی از خیابان ها بوجود آمده و به جوی آب بزرگی تبدیل شده است باعث پاشيدن آب و كثيف شدن لباس هاي مردم شده است.
 
دير رسيدن مردم به ادارات و ازدحام جمعيت در وسايل نقليه مثل اتوبوس حتي در خطوط BRT از پيامدهاي مديريت شهرداري تهران است. اين در حالي است كه معاون خدمات شهري شهرداري تهران از آب گرفتگي 600نقطه خبر داده بود.
 
يكي ديگر از مشكلات مردم تهران در هنگام بارندگي طغيان جوي ها است. جوي هايي كه در روزهاي آفتابي تهران بستري براي ريختن زباله هاي شهري است و در روزهاي باراني با بالا زدن آب جوي ها بيماري هاي مختلفي را براي مردم بوجود مي آورد.
 
به گفته  قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران، از ديگر عوامل برخي آبگرفتگي ها مي توان به احداث مترو و دیگر ساخت‌ و سازهای تهران اشاره كرد.
 
گفتني است در هفته گذشته سازمان هواشناسي از باراني بودن تهران در چند روز آينده خبر داده بود اما سوال اينجاست كه چرا شهرداري به اين گزارش ها توجهي ندارد و تدابيري را براي تسهيل رفت و آمد مردم نمي انديشد؟ لازم به ذكر است كه شهرداري تهران قبل از شروع فصول بارندگي اقدام به قرار دادن كيسه هاي شن در معابر و خيابانها مي كند و بدون استفاده در آخر فصل، آنها را جمع آوري مي كند.
 
 
 
 

پيش بيني مي شود شهرداري تهران در چند روز آينده مشكلات ترافيكي ناشي از بارش باران را به گردن دولت بيندازد. كما اينكه در قضيه مترو كم كاري خود را در خصوص توسعه خطوط را به گردن دولت انداخته و مدعي شده بود كه تا وقتي دولت بودجه مترو را ندهد مردم با ازدحامات ناشي از كمبود قطارها مواجه خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها