کد خبر: ۱۸۶۵۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: «سر و جانم را برای شادی این مردم می‌دهم.»

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، تراکتورسازی توانست با پیروزی مقابل پرسپولیس به صدر برسد. خط دفاعی تیم تبریزی روز سختی را گذراند و اجازه باز شدن دروازه را نداد. فرشید طالبی که در نیمه اول در برخورد با بازیکن تیم پرسپولیس از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود، از سوی مدیرعامل و هواداران به شدت مورد تشویق و حمایت قرار گرفت.

 

بازیکن سابق فجر سپاسی، ذوب آهن و سپاهان حالا از محبوبیت خاصی در تبریز برخوردار است. وی توانست در دیدار با پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

 

* بازی با پرسپولیس را با برد پشت سر گذاشتید !

- همانطور که قبل از بازی گفته بودیم، برای جبران باخت در دور رفت به میدان خواهیم رفت. به دلیل شرایط آب و هوایی نتوانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم ولی خوشحالیم که سه امتیاز شیرین بازی را کسب کردیم و توانستیم هواداران را با دلی شاد به خانه هایشان بفرستیم.

 

* با سر بخیه شده بازی می‌کردی؟!

- وظیفه داشتم از دروازه تیم دفاع کنم، عیبی ندارد سر و صورت ما خونی شود ولی هواداران تراکتور ناراحت نشوند. خوشحالم که توانستیم هواداران را خوشحال کنیم، اول هم گفته‌ام سر و جانم را برای شادی این مردم می‌دهم البته بعد از بازی استراحت کردم و خوشبختانه مشکلی ندارم.

 

* بهترین بازیکن دیدار با پرسپولیس شدی!

- تمام بازیکنان تیم عملکرد بهتری داشتند. بهترین بازیکن میدان یار دوازدهم ما بود که باید به آنها هدیه دهیم. خدا را شکر میکنم توانستیم تمام تلاشمان را انجام د
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها