کد خبر: ۱۸۶۰۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
رای کمیته انضباطی در مورد پرونده محسن قهرمانی شاید تا آخر هفته صادر شود و احتمال محرومیت برادر سرمربی مشهور فوتبال هم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی دانا پرونده محسن قهرمانی هنوز به سرانجام نرسیده و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز رای خود را در رابطه با این پرونده صادر نکرده است. با این حال از یک منبع آگاه شنیدیم که مدارک مورد نظر رئیس کمیته انضباطی قرار است امروز به او تحویل شود و اصل مدارک رد و بدل شدن مبالغی که در پرونده مطرح شده است امروز به دست اسماعیل حسن‌زاده می‌رسد. روز گذشته نیز علی دایی به فدراسیون فوتبال رفت و بخشی از مدارک خود را در مورد این پرونده ارایه کرد.

از سویی دیگر گفته می‌شود در این پرونده احتمال محرومیت دو ساله م.ق، ع.ح و م.م بسیار زیاد است. ضمن اینکه پرونده در مورد برادر یکی از سرمربیان مشهور فوتبال نیز همچنان مفتوح است و تحقیقات در مورد او ادامه دارد و شاید این برادر سرمربی مشهور هم با محرومیت‌هایی مواجه شود.

به گزارش دانا، گفته می‌شود که احتمالا تا پایان این هفته رای کمیته انضباطی در مورد این پرونده جنجالی فوتبال صادر خواهد شد ولی تحقیقات در مورد برادر سرمربی ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها