کد خبر: ۱۸۵۵۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۹ آذر ۱۳۹۲
مدیر باشگاه پرسپولیس می گوید برخورد میلانی ها با آنها خیلی خوب بوده اما در این میان بودند عده ای که کارشکنی کردند.

598، محمد رویانیان از اتفاقات تبریز گلایه کرد و توضیحاتی هم درباره حاشیه های بازی میلان داشت. او در این باره گفت: «به هر حال من از دوستان خوب تبریزی انتظار داشتم برخورد بهتری با کاروان ما داشته باشند. این برخوردها، توهین ها و اتفاقات غیر فوتبالی اصلا پسندیده نیست و نباید اتفاق بیفتد. ما این مسئله را از طریق مراجع فوتبالی پیگیری می کنیم.»

 

رویانیان که تیمش با شکست در تبریز رده های زیادی سقوط کرده چندان نگران نیست و به کادرفنی و بازیکنانش برای بازگشت به جمع مدعیان آماده است. او می گوید: «رقابت صدر جدول خیلی فشرده است و ما هم خیلی زود و با یک بازی می توانیم دوباره صدر جدول را پس بگیریم. من به تیمم ایمان دارم.»

 

اما بحث اصلی این روزها ماجرای سفر میلانی هاست. بحث جدی درخواست های مالی خارج از عرف. ادعای پیشنهاد 11 هزار دلاری باره سی و ...

 

رویانیان در این باره می گوید: «مهم تر از همه این حرف ها جذابیتی بود که این بازی داشت. اینکه مردم از تماشایش لذت بردند. مهدوی کیا خیلی زیبا خداحافظی کرد و پیشکسوتان همدل با هم دور یک میز نشستند. این ها افتخار ما هستند. میلانی ها خودشان خیلی خوب بودند و مایه افتخار ما اما یک فضایی ایجاد شد که عده ای می خواستند این وسط سوء استفاده کنند. از قبل بازی این فشارها شروع شد. می خواستند مانع از برگزاری بازی شوند و مدام روی میلانی ها کار می کردند که به زمین بازی نروند اما آنها حرفه ای بودند و اسیر این حاشیه ها نشدند. آنها درحالی که هنوز پول شان را کامل نگرفته بودند آمدند و بازی کردند. اگر چه تا پایان مسابقه این پول پرداخت شد.»

 

او درباره درگیری بین اسپانسر بازی و مسئولان سازمان لیگ هم گفت: «مشکل این بود که ال ای دی های ورزشگاه را خاموش کرده بودند. مسئول آگهی های سازمان لیگ می گوید این دستگاه ها مال اوست و اجازه نمی داد تا ما تبلیغ کنیم. حتی بحث پرداخت کرایه هم مطرح شد اما باز هم همکاری نکردند. من ماندم این آقایان به کمترین قیمت آگهی ها را گرفتند و حق باشگاه ها ادا نمی شود بعد با این نوع برخورد آب را به روی ما می بندند. کاری که اتفاق افتاد، کار درستی نبود.»

 

و بخش جنجالی اتفاقات بحث حضور میلانی ها در تلویزیون بود و ماجرای درخواست های مالی. رویانیان در این باره می گوید: «اولا رقم 50 هزار دلار اصلا وجود خارجی نداشت. مالدینی هم از قبل به هتل نیامد. ما بر اساس قراردادی که داشتیم از آقایان خواسته بودیم 3 نفرشان به یک برنامه تلویزیونی بروند. بعد که این فضای رقابتی به وجود آمد، رفتند گروهی سوء استفاده کنند و شاید این وسط چیز بیشتری گیرشان بیاید. ولی من خودم به شیوه پلیسی قصه را جمع کردم. مستقیم با باره سی و نماینده میلان حرف زدم و آنها هم پذیرفتند که به قرارداد پایبند بمانند. پولی رد و بدل نشد و باره سی و ماسارو که با ما از ابتدا طرف حساب بودند به 90 رفتند. درباره مالدینی هم حرف منطقی این بود که نماینده میلان می گفت نمی تواند پیشکسوت تیمش را به این کار مجبور کند. راست هم می گفت. مگر ما همین جا می توانیم به آقا کریم یا حتی علی آقای دایی بگوییم به تلویزیون برو. آنها خودشان صلاح کارشان را می دانند. مثل گتوزو که خودش با فردوسی پور حرف زد و رفت روی خط برنامه. اصلا ما هم در جریانش نبودیم.»

 

او در نهایت این آنچه را که اتفاق افتاده، اتفاقی خوشایند می داند و می گوید: «در لحظه ترک تهران سکه ای برای این بازی ضرب کردیم و به میلانی ها هدیه دادیم. این سکه به همه پیشکسوتان خودمان هم به یادگار اهدا می شود. میلانی ها این قدر از حضور در ایران و استقبال پرشور مردم ما راضی بودند که در فرودگاه حتی مالدینی هم منتقمی را در آغوش گرفته و شماره شخصی اش را به او داده بود. اینکه در اولین تجربه چنین مسابقاتی گاهی ناهماهنگی هم باشد، اصلا عجیب نیست.»

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها