کد خبر: ۱۸۵۳۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۲
بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: پرسپولیسی‌ها بروند بازی‌های خودشان را ببینند که در بعضی بازی‌ها زوری پیروز می‌شوند.
 به گزارش خبرنگار  خبرگزاری تسنیم در تبریز، مرتضی اسدی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه گفته می‌شود به سیدجلال حسینی توهین کرده است، عنوان کرد: من ناسزا گفتم؟! آقای حسینی به من ناسزا گفت و من حتی به او گفتم با سابقه ملی که دارد بیان این حرف‌ها خوب نیست. من همیشه به بازیکنان احترام می‌گذارم.

وی در خصوص بازی گفت: بازی خوبی بود و ما توانستیم قدرتی بازی کنیم و نتیجه هم بگیریم. ما در این بازی با 3،4 بازیکن مصدوم بازی کردیم و نفراتی مانند آقای کریمی با وجود مصدومیتی که داشتند اما مردانه بازی کردند.

اسدی درباره صحبت‌های فرزاد حاتمی مبنی بر اینکه تراکتورسازان باید مردانه پیروز شوند، اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها بروند بازی‌های خودشان را ببینند که در بعضی بازی‌ها «زوری» پیروز می‌شوند! ما کجا در بازی وقت تلف کردیم؟ دروازه‌بان تیم ما 2 بار روی زمین افتاد که در طول 90 دقیقه این موضوع طبیعی است. پرسپولیسی‌ها چرا دروازه‌بان خودشان را نمی‌بینند وقتی تحت فشار بودند خودش را روی زمین می‌انداخت و وقت را تلف می‌کرد؟!

کاپیتان تیم تراکتورسازی در خصوص اینکه بازیکن پرسپولیس اعلام کرده بود 3 پنالتی پرسپولیس گرفته نشده است، گفت: مگر بازی بسکتبال است که  هر درگیری خطا باشد؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها