کد خبر: ۱۸۵۳۵۵
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۰۸ آذر ۱۳۹۲
بازیکن صربستانی در گفتگویی که با "نووستی" داشته، از شرایط بد حضورش در ایران گفته و اعلام کرده که باشگاه استقلال شیوه های برده داری با او رفتار کرده است
سایت گل- ماجرای شرایط عجیب گوران لاوره در باشگاه استقلال حالا به خارج از مرزها هم رسیده است. ستاره سابق اندرلشت، خرونینخن و پارتیزان، شرایط خوبی در استقلال نداشته وخودش آن را یک شکنجه چهارماهه توصیف کرده است.

او در گفتگویی که با "نووستی" داشته، از شرایط بد حضورش در ایران گفته و اعلام کرده که باشگاه استقلال شیوه های برده داری با او رفتار کرده است:
- به خانه برگشتم و این برایم مثل تولد دوباره بود. اگر سفیرمان در تهران نبود، باشگاه استقلال احتمالی من را داخل قفس می انداخت. من دیگر نمی توانستم جایی بروم. با سفارت تماس گرفتم و تلاش کردم تا علیه این بی عدالتی که در مورد من شده، اقدامی کنم. سفیر و من پیش رئیس باشگاه رفتیم. با اصرار سفیر، آنها پذیرفتند تا پاسپورت من را پس بدهند. البته حقیقت این است که شرایط بد، از اولین روز برای من وجود داشت.

- به معنای واقعی کلمه، از وقتی که قرارداد بستم، شرایط تغییر کرد. من به زندگی عادی عادت دارم و علاقه ای به جنجال درست کردن، ندارم. اما بعد از سه هفته، دیگر طاقتم تمام شد. در به در دنبال فردی بودم که به من کمک کند. اما درها تقریبا به رویم بسته بود. حتی به پلیس مراجعه کردم و در مورد مشکل ویزایم گفتم. در مقابل رئیس باشگاه با من برخورد کرد. آنها فکر کردند می خواهم دورشان بزنم. همه چیز واضح بود.
- بعضی ها قصد کمک به من داشتند اما ترجیح می دادند این مسئله رسانه ای نشود. آنها می دانستند آنچه علیه من در حال اتفاق افتادن است، عادلانه نیست و من مستحق چنین رفتاری نیستم. این برای ایران و فوتبال این کشور واقعا مایه تاسف است زیرا این کشوری است که در جام جهانی حضور دارد.

- بعد از اینکه درها به رویم بسته شد، به خودم گفتم یعنی مجبورم 5 سال اینجا باشم! آنها با بازیکنانی از کشورهای مختلف قرارداد دارند اما فکر می کنم من اولین بازیکن صرب باشگاه بودم. من هر روز به دنبال راهی بودم تا این مشکل را حل کنم و ناامید هم نمی شدم. سرانجام پافشاری ام جواب داد و آدم درست را پیدا کردم؛ سفیرمان که باید از همین جا از او تشکر کنم.

- نه تنها به فیفا شکایت خواهم کرد، بلکه در دادگاه های حقوق بشری هم اقامه دعوی می کنم. من از لحاظ روانی آرامش نداشتم زیرا با من مثل زندانی ها رفتار شد. من در غرب زندگی کرده ام؛ جایی که مردم نظرات شان را به راحتی بیان می کنند اما کاری که مدیران استقلال در حق من انجام دادند، برای ایرانی ها مایه تاسف است. آنها بهای این کارشان را خواهند داد.

- 7-6 بازیکن دیگر مطالباتی بین 200-150 هزار یورو از استقلال دارند و به همین خاطر به فیفا شکایت کرده اند. این یکی از دلایلی که من تصمیم گرفتم که بعد از سه هفته به خانه بگردم. امیدوارم فیفا کمک کند تا من به حقم برسم.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها