کد خبر: ۱۸۵۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
اقدام قابل تامل در پورتال جامع اطلاع رسانی یک استان:
در اقدامی عجیب وقابل تامل پورتال جامع اطلاع رسانی استان قم در صفحه ویژه وب سایت مراجع ، نام ولینک وب سایت شیخ یوسف صانعی را در ردیف مراجع معظم تقلید ذکر کرده است.!!علامت سوالی که انتظار میرود مسولان پورتال جامع اطلاع رسانی استان قم پاسخگوی آن باشند اینست که: چرا دغدغه های علما ومردم متدین شهر مقدس قم نادیده گرفته می شود و یک سایتی که به با استناد به قانون جرايم رايانه ای دسترسۍ به تارنماۍ فراخوانده شده امكان پذير نمۍ باشدرا اینگونه اطلاع رسانی می کند؟
پایگاه 598 - هادی دریس/ در اقدامی عجیب و قابل تامل پورتال جامع اطلاع رسانی استان قم  در صفحه ویژه وب سایت مراجع ،  نام ولینک وب سایت شیخ یوسف صانعی را در ردیف مراجع معظم تقلید ذکر کرده است.!!

فردی که به شهادت فقهای جامعه محترم مدرسین « فاقد ملاكهاي لازم براي تصدّي مرجعيت مي‌باشد»

علامت سوالی که انتظار میرود مسولان پورتال جامع اطلاع رسانی استان قم پاسخگوی آن باشند اینست که: چرا  دغدغه های علما ومردم متدین شهر مقدس قم نادیده گرفته می شود و یک سایتی که به با استناد به قانون جرايم رايانه ای دسترسۍ به تارنماۍ فراخوانده شده امكان پذير نمۍ باشدرا اینگونه اطلاع رسانی می کند؟

در ادامه جهت اطلاع بیشتر مسولان این پایگاه به سوال و جوابی که از محضر جامعه محترم مدرسین درباره مرجعیت شیخ یوسف صانعی شده است اشاره می شود:

بسمه تعالي

جامعه محترم مدرسين حوزه علميه قم 


سلام عليكم
مرجعيت شيعه خورشيد پر فروغي است كه در قرون متمادي همواره پشتيبان اسلام و خط راستين اهل بيت(عليهم السلام) بوده است. اين مسئوليت خطير همواره شايسته‌ي مرداني بوده است كه واجد شرائط شرعي مذكور در روايات ائمه اطهار (عليهم السلام) باشند نظر به اهميت اين موضوع و با توجه به پرسشهاي مكرّر هموطنان درباره‌ي مرجعيت آقاي حاج شيخ يوسف صانعي خواهشمند است آن جامعه محترم كه همواره مرجع تشخيص اين موضوع بوده نظر خود را درباره‌ي مرجعيت ايشان اعلام فرمايند.

با سپاس جمعي از استادان و فضلاي حوزه هاي‌ علميه

پاسخ:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به پرسش‌هاي مكرّر مؤمنان، جامعه مدرسين حوزه‌ي علميه قم براساس تحقيقات به عمل آمده در يك سال گذشته و پس از جلسات متعدد به اين نتيجه رسيده است كه ايشان فاقد ملاكهاي لازم براي تصدّي مرجعيت مي‌باشد.»

 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


برای رجوع به پورتال جامع اطلاع رسانی استان قم قسمت مراجع و آیات اعظام کلید نمایید

لازم به ذکر است که پس از انتشار این خبر، پورتال جامع استان قم اقدام به حذف لینک سایت شیخ یوسف صانعی نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
آقا مگه مسلمونی شما رو هم جامعه مدرسین قم مشخص میکنن که بخوان مرجع تقلید رو اونا مشخص کنن.

با مدرک به کسی دین و تقوا اضافه نمیشه برادر.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سایت این شیخ فتنه گر مایه شرم وزارت کشوره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
خدا شما رو به راست هدايت كنه كه فكر مي كنيد مردم فقط بايد از طرفداراي شما تقليد كنن و بقيه علما كه اعلمتر از بقيه هم هستن نبايد اسمي ازشون جايي بره.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
یکی به مسئول سایت مربوطه بگه پاچه خواری کسی رو داری میکنی که سوخت و تمام شد . این جوری سرت بی گلاه میمونه .
مثلا اگه از ...... حمایت میکردی یه چیزی هم ته کاسه واست میموند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اونایی که خیلی ادعای روشنفکری دارن بدونن حدیث معصوم گفته که علمای بد از لشگر یزید برای مومن بدتر هستند.انقدر جلوی امثال صانعی سر خم نکنید به امید تقوا!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
از خدا بترسید و در مورد بندگان خدا بدون هیچ اطلاع و آگاهی درستی قضاوت نکنید. ایمان و اعتقاد پست سیاسی نیست که بتوان آن را حذف کرد یا فیلتر نمود. به خدا پناه برید که او خود بهترین قضاوت کننده برای ماست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها