کد خبر: ۱۸۴۹۰۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۰۵ آذر ۱۳۹۲
گزارشگر برنامه ۹۰ در خصوص جاماندن ۴ بازیکن استقلال گفت: من این بازیکنان را به هتل المپیک رساندم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، سیاوش اکبرپور و علیرضا نیکبخت واحدی چهار بازیکن استقلال بودند که بعد از بازی با ملوان سوار اتوبوس استقلال نشدند ولی میرشادماجدی سرپرست استقلال امروز در گفت و گویی با سایت باشگاه استقلال اعلام کرده که این طور نیست و همیشه به عنوان نفر آخر از ورزشگاه بیرون می رود. وی مدعی شده بعد از بازی با ملوان هم 4 بازیکن ما با هماهنگی به هتل اوین نیامدند و از ما خواستند به دلیل دور بودن هتل از محل سکونت‌شان مستقیم از ورزشگاه به منزل‌شان بروند ولی این اتفاق نیفتاده و این 4 بازیکن از داخل تونل مجبور شدند سوار بر خودروی گزارشگر برنامه 90 شوند.

 حامد راستگو گزارشگر برنامه 90 در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: وقتی قصد خروج از ورزشگاه را داشتم دیدم این چهار بازیکن نزدیک ماشین من ایستاده اند و اتفاقا نیکبخت واحدی در حال صحبت با موبایل بود و از اینکه همراه تیم نرفته ابراز ناراحتی می کرد.

وی افزود: وقتی شرایط را این طور دیدم آنها را سوار ماشین خودم کردم و به هتل المپیک رساندم. این چهار نفر موفق نشده بودند همراه اتوبوس استقلال از ورزشگاه خارج شوند.

4 بازیکن استقلال بعد از رسیدن به هتل المپیک با خودوری عمران زاده راهی منازل خود شدند.

عکس زیر حضور این بازیکنان را در ماشین گزارشگر 90 نشان می‌دهد:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها