کد خبر: ۱۸۴۷۳۵
زمان انتشار: ۰۰:۳۷     ۰۵ آذر ۱۳۹۲
خبرنگار سایت گل از کوالالامپور مطلع شده که فدراسیون فوتبال چین به مارچلو لیپی توصیه کرده که با مرخصی 24 ساعته ژانگ ژی موافقت کند.
سایت گل-مهمترین سوالی که امروز خبرنگاران در سالن کنفرانس خبری هتل مندرین رویال کوالالامپور از هم می پرسیدند مربوط به غیبت ژانگ ژی چینی بود. او که در بین سه کاندیدا به واسطه درخشش با گوانگژو از شانس بالاتری برخوردار است امروز در کنفرانس خبری غایب بود تا شایعه عدم حضورش در مراسم فردا مطرح شود.

با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا صریحا عنوان کرده هرگز جایزه ای را به نفر غایب نخواهد داد نیامدن ژی به معنای شانس بالای جواد نکونام برای تصاحب این عنوان فاخر است.

همانطور که پیشتر در سایت گل خبرش آمد، دلیل این غیبت بازی گوانگژو، روز چهارشنبه در نیمه نهایی جام حذفی کشورش است. تا این لحظه هیچ یک از مسئولان رسمی "ای اف سی" در باره غیبت ژی  صحبت شفافی را ارائه ندادند اما خبرنگار سایت گل از کوالالامپور مطلع شده  که فدراسیون فوتبال چین برای تصاحب عنوان بهترین فوتبالیست سال آسیا حساسیت خاصی دارد و به مارچلو لیپی توصیه کرده با مرخصی 24 ساعته ژانگ ژی موافقت کند. به این ترتیب با توجه به فاصله نه چندان زیاد چین و مالزی،احتمالش می رود ژی در آستانه مراسم خودش را به کوالالامپور برساند. اما اگر به هرتریبی این فوتبالیست چینی به وقت مقرر به مقر ای اف سی نرسد آن وقت باید شانس بسیار بالایی را برای جواد نکونام در نظر گرفت.به گونه ای می شود گفت اگر لیپی اجازه حضور به ژی را ندهد ان وقت جواد پنجمین بازیکن ایرانی است که این عنوان ارزشمند را از ان خود می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها