کد خبر: ۱۸۴۶۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
کتاب های زیادی در این زمینه مطالعه کردم و با تحقیق و پژوهش فراوان این مذهب را انتخاب کردم و به این انتخاب خود ایمان کامل دارم.
598 به نقل از واحد مرکزی خبر - جوان 28 ساله اهل تسنن با حضور در دفتر امام جمعه و رامین به مذهب تشیع گروید. این جوان که چهار فرزند دارد اهل سیستان و بلوچستان است و چند سالی است که در ورامین زندگی می کند. مهدی پدری سنی مذهب و مادری شیعه دارد، همسر او نیز اهل تسنن است .

او گفت : امید دارم مادر فرزندانم پس از تحقیق و مطالعه و با چشمانی باز مسیر زندگی خود را انتخاب کند. مهدی درباره تغییر مسیر زندگی اش و انتخاب شیعه گفت: نورانیت خاصی در مذهب تشیع احساس کردم که در سایر مذاهب به هیچ عنوان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه انتخاب مذهب تشیع بزرگترین اتفاق زندگی اش است افزود: با برخی از شیعیان ارتباط داشتم و بسیاری از دوستانم هم شیعه هستند، وقتی رفتارهای منطقی آنان را مشاهده کردم بیش از پیش به تشیع علاقه مند شدم.

او گفت: کتاب های زیادی در این زمینه مطالعه کردم و با تحقیق و پژوهش فراوان این مذهب را انتخاب کردم و به این انتخاب خود ایمان کامل دارم.

حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز در سخنانی با تبریک به این جوان گفت: باید توجه داشت که گرایش به شیعه باید از روی آگاهی و تحقیق باشد زیرا در این صورت است که پایه های اعتقادی انسان مستحکم خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها