کد خبر: ۱۸۴۲۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مدیرکل ستاد مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه گفت: پس ‌لرزه‌های روز گذشته تاکنون در استان کرمانشاه هیچ خسارتی در پی نداشته و شایعاتی که توسط برخی رسانه‌ها و افراد اعلام شده، معتبر نیست.
محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: زلزله و پس‌لرزه‌های روز گذشته تاکنون در شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه تا این لحظه هیچ خسارتی در پی نداشته است.

نجفی تصریح کرد: عمق این زلزله در خاک عراق بوده و هیچ گزارشی مبنی بر وارد آمدن خسارت از سوی مقامات و منابع رسمی در استان کرمانشاه اعلام نشده و هر گونه اطلاعات و اخبار معتبر از سوی مدیریت بحران اعلام می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های امدادی در حال آماده باش هستند، گفت: آمادگی کامل برای امدادرسانی در شرایط بحرانی را داریم و شایعاتی که توسط برخی رسانه‌ها و افراد اعلام شده، معتبر نیست.

این مسئول با بیان اینکه گزارشات مربوطه را از طریق منابع رسمی همچون دهیاران، بخشداران و فرمانداران دریافت می‌کنیم، متذکر شد: تنها مورد جزئی که وجود دارد، چند نفر در شهرستان گیلان‌غرب بر اثر ازدحام جمعیت هنگام خروج از منزل دچار پیچیدگی پا و جراحت بسیار جزئی شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها