کد خبر: ۱۸۳۶۰۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
به گزارش سايت باشگاه استقلال، بوبکر کبه در خصوص شرايط خود اظهار داشت: خوشبختانه در استقلال هيچ‌ مشکلي ندارم. به اين تيم آمدم تا هرچه در توان دارم را براي استقلال بگذارم. مي‌دانم استقلال تيم بزرگي است و ستاره‌هاي زيادي دارد به همين دليل تمرينات خود را با جديت و پشتکار بيشتر مي‌گذرانم تا بتوانم با کسب آمادگي بيشتر نظر کادرفني استقلال را به سوي خود جلب کرده و براي اين تيم به ميدان بروم.

کبه در ادامه گفت: اولين روز حضورم در تمرين استقلال خيلي خوب و شيرين بود. توانستم در اولين تمرين براي استقلال دو گل بزنم و نشان بدهم من براي گلزني به استقلال آمده‌ام. برايم جالب بود که تمرينات استقلال خيلي حرفه‌اي و پرفشار دنبال مي‌شود و با آنچه من در تمرينات داماش ديده بودم خيلي متفاوت بود.

کبه در ادامه اعلام کرد: در استقلال فيکس بازي کردن کار ساده‌اي نيست، اما من سعي مي‌کنم يکي از بازيکنان آماده استقلال باشم و با نظر کادرفني اين تيم به ميدان بروم. همه هدف من اين است که در هر بازي استقلال صاحب موقعيت گلزني شوم و به تيم جديدم کمک کنم.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد بتواند با استقلال قهرماني در ليگ را تجربه کند.استقلال شرايط خوبي دارد و جزو مدعيان قهرماني به حساب مي‌آيد. از اين ‌رو من اميدوارم با اين تيم بتوانم قهرماني در ليگ را تجربه کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها