کد خبر: ۱۸۳۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۳ شهريور ۱۳۹۰
در نخستين روز از هفته دولت و با حضور معاون عمرانی استاندار، چند طرح بهداشتی در چالوس كه از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به مازندران بود، اجرايي شد.
به گزارش 598 به نقل از فارس ، کلنگ‌زنی دو خانه بهداشت در منطقه اشکاردشت و گرامجان  از پروژه‌های نخستين روز از هفته دولت در چالوس بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس ‌در مراسم کلنگ‌زنی اشکاردشت گفت: این دو خانه بهداشت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به چالوس است.

احمد شکرزاده افزود: احداث شش خانه بهداشت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به چالوس بود که دو خانه بهداشت به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: از دیگر مصوبات سفر رهبری به چالوس احداث دو مرکز بهداشت و درمان بود که یکی از آنها اجرایی شده و دیگری در صورت تامین اعتبار تا پایان سال اجرایی مي‌شود.

شکرزاده درباره خانه بهداشت اشکاردشت نیز ادامه داد: این خانه بهداشت 420 خانوار و يك هزار و 405 نفر را زير پوشش دارد و در زمینی به‌مساحت 220 متر که از سوی وارث مرحوم خدایی اهدا شده با زیربنای 60 مترمربع و اعتبار 350 میلیون ریال احداث مي‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس در مورد مشخصات پروژه منطقه گرامجان نیز گفت: خانه بهداشت این منطقه نیز 422 خانوار و يك هزار و 420 نفر را زيرپوشش قرار می‌دهد و در زمینی به مساحت 160متر که از سوی آقای مرادی اهدا شده با زیربنای 60 متر مربع و اعتبار 350 میلیون ریال احداث مي‌شود.

وی بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارات و دستاوردهای فراوانی در بخش سلامت، بهداشت و درمان به دست آمده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: خون این شهیدان و دیگر جان‌برکفانی که به دست منافقین کور دل ریخته شد انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

عیسی هاشمی حيدري افزود: بهداشت و سلامت از موضوع‌هاي اساسی هر جامعه است و سرمایه‌گذاری در پیشگیری از بیمار شدن افراد باید مورد توجه باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها