کد خبر: ۱۸۳۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۳ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از بی باک، بعد از عدم توجیه و انتقادات گسترده عموم اصولگرایان از حضور نمایندگانی از قالیباف و لاریجانی در كميته 8+7 اصولگرايان، کاظم جلالی در یک مصاحبه عجیب به نوعی وانمود کرده است که برای استفاده از همه ظرفیت اصولگرایی در بدست آوردن اکثریت مجلس، حضور نمایندگان قالیباف و لاریجانی ضروری می باشد!


این در حالی است که هنوز ابهامات پیرامون فلسفه حضور نمایندگان این دو مسئول به هیچ وجه مرتفع نشده است و مردم همچنان نمی دانند که اقایان قالیباف و لاریجانی بخاطر جایگاه حقوقی شان، نمایندگانی در این کمیته معرفی کرده اند یا از قبال جایگاه حقیقی شان؟!

حال هر یک از این دو مورد را فرض نماییم، توجیهی برای معرفی و حضور نمایندگان آقایان قالیباف و لاریجانی بعنوان یک شهردار و رئیس مجلس ، در این کمیته نمی باشد مگر اینکه جدای از صلاحیتها و معیارهای حقیقی و حقوقی، معیاری تحت عنوان "ساکتین ایام فتنه" نیز به اصول و ارزشهای اصولگرایان افزوده شود.


گفتنی است جلالی در این مصاحبه درباره كميته 8+7 اصولگرايان، گفت: فلسفه تشكيل اين گروه تحكيم پايگاه جريان اصولگرايي است و حضور آقاي قاليباف و آقاي لاريجاني در اين سازوكار براي استفاده از همه ظرفيت‌هاي جريان اصولگرايي در جهت به دست آوردن اكثريت مجلس است.


كاظم جلالي در گفت و گو با یک خبرگزاری داخلی علی رغم ابهامات و اشکالات فراوان پیرامون حضور نمایندگان قالیباف و لاریجانی در این کمیته، ادعا کرده است که آقاي لاريجاني و قاليباف قصد سهم خواهي ندارند و اين كار را هم نمي كنند، چرا كه دليل حضور اين افراد افزايش ظرفيت‌هاي اصولگرايان است و اگر كسي فكر مي‌كند كه اين ظرفيت را دارد و مي تواند كاري كند كه اصولگرايان در مجلس نهم اكثريت را كسب كنند، مي‌توانند اين كار را كنترات بردارند و به انجام برسانند.



نماينده شاهرود در پایان بدون هیچ اشاره و پاسخی به فلسفه حضور نمایندگان شهردار تهران و رئیس مجلس در كميته 8+7 اصولگرايان، به جبهه پايداري انقلاب اسلامي، توصیه کرد و گفت: اميدواريم نمايندگان اين گروه در جلسات گروه 8+7 شركت كنند، چرا كه در اين صورت همه جريانات اصولگرا در يك ساز و كار جمعي و با محوريت آيت الله مهدوي كني به فعاليت‌هاي سياسي خود مشغول خواهند شد.


البته توصیه ما به اقای جلالی و دوستانشان این است که برای توجیه مضاعف کسب کرسی های بیشتر در مجلس شورای اسلامی به هر قیمتی و به منظور افزایش ظرفیت اصول زدایی، نمایندگانی از هاشمی رفسنجانی، میر حسین موسوی، کروبی، خاتمی و در صورت احساس کمبود نیرو، وکلای پادشاهان کشورهای عربی بویژه ملک عبدالله را نیز در این کمیته دخیل کنند و اساسا چند ده نفری ظرفیت خیمه اصولگرایی را توسعه دهند و كميته 80+70 درهمیان تشکیل دهند.

http://www.aftabir.com/news/2008/jun/12/images/dd44ee8ff015570a0d7936c7fa40e35c.jpg

همايش دوم خرداد در ورزشگاه آزادي

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها