کد خبر: ۱۸۳۴۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سخنگوی ارتش مصر ضمن تشریح حادثه کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان این کشور در سینا بر ادامه مقابله با تروریست ها تا نابودی آنها تاکید کرد.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع، احمد محمد علی سخنگوی ارتش مصر گفت: خودرو بمب گذاری از نوع هیوندا که تروریست ها آن را هدایت می کردند یک اتوبوس نیروهای مسلح را هنگام عبور از منطقه الشلاق در غرب شیخ زوید هدف قرار داد که در نتیجه آن ده نظامی کشته و 35 نفر دیگر زخمی شدند که به بیمارستان های نظامی منتقل شدند.

وی افزود: خطاب به ملت مصر اعلام می کنیم که فرزندان شما به جنگ با تروریسم تا نابودی کامل تکفیری ها و فتنه افکنان ادامه خواهند داد و خون های کشته شدگان عزم و اراده ما برای پاکسازی مصر از لوث تروریست ها تقویت می کند.

از سوی دیگر حازم الببلاوی نخست وزیر مصر حمله به اتوبوس حامل نظامیان مصری در العریش در استان سینا را محکوم کرد.

وی تاکید کرد: دولت مصر همه راه ها برای برخورد با حوادث تروریستی،تعقیب تروریست ها و واکنش مناسب در قبال آنها را بررسی می کند.

از سوی دیگر منابع امنیتی مصری از تلاش های گسترده نیروهای امنیتی برای یافتن عاملان پرتاب بمب به سوی افراد پلیس در اسماعیلیه که به زخمی شدن چهار نیروی پلیس انجامید خبر دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها