کد خبر: ۱۸۳۳۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز گفت: در صورت رفع مشکل قانونی کرار جاسم او به ایران می‌آید و در تمرینات ما شرکت می‌کند.

به گزارش 598،حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مسائل مختلف باشگاه تراکتور‌سازی و عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: تراکتور‌سازی در فضایی آرام و به دور از حاشیه تمرینات خود را ادامه می‌دهد. شرایط تیم چطور است؟

از اول فصل به دنبال همین مسئله بودیم تا بدون حاشیه کارمان را جلو ببریم. از شنبه تمرینات ما آغاز شد و قرار است هفته آینده دو بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم انجام دهیم.

فارس: آیا اصل تقویت تیم خود را در نیم‌فصل نقل و انتقالات ندارید؟

نقل و انتقال در نیم‌فصل بسیار سخت است چرا که علاوه بر بازیکن باید رضایت باشگاه را نیز جلب کنیم. با یکی دو بازی‌ها در لیگ دسته یک مذاکراتی داشتیم و طی امروز و شنبه به احتمال فراوان به توافق می‌رسیم. این نفرات را به عنوان بازیکنان جانشین و نفرات دوم جذب می‌کنیم. در پست هافبک و دفاع به بازیکن نیاز داریم.

فارس: شما اعلام کردید دنبال بازیکنی هستید که رضایتنامه دارد و آیا نمی‌خواهید برای جذب بازیکن با باشگاه‌ها وارد مذاکره شوید؟

این صحبت‌ها مطرح نیست. این موضوع بستگی به نیاز تیم دارد و اگر مجبور باشید و بازیکن را به طور قطع بخواهیم برای گرفتن رضایتنامه با باشگاه‌ها نیز وارد مذاکره خواهیم شد.

فارس: آیا قصد جذب جاسم کرار بازیکن سابق تراکتور‌سازی را دارید؟

تمایل داریم این بازیکن به تمرینات ما بیاید و اگر شرایط خوبی داشت او را جذب کنیم. البته ایشان مشکل قانونی دارد که ورودش به کشور را مشکل می‌کند.

فارس: آیا این مشکل همان مسئله مهریه‌ای است که همسر او بابت آن شکایت کرده است؟

بله این مسئله وجود دارد و باید مشکل را حل کنیم. تلاشمان را انجام می‌دهیم اگر این بازیکن مورد رضایت کادر فنی قرار گیرد او را جذب تیم کنیم.

فارس: گفته می‌شد در ابتدا مجید جلالی راضی به انجام این انتقال نبود اما به نظر می‌رسد او نیز با این مسئله موافقت کرده است.

تلاش می‌کنیم بازیکنانی را جذب کنیم که حاشیه نداشته باشند البته برخی بازیکنان از لحاظ فنی شرایط خوبی دارند و اگر بتوان حاشیه‌ها را کنترل کرد نسبت به جذب آنها اقدام می‌کنیم. در این مورد نیز سعی می‌کنیم مشکل این بازیکن را برطرف کنیم.

فارس: قرار است چه زمانی جاسم کرار به ایران بیاید؟

هنوز ارتباط ما با او برقرار نشده طی امروز و فردا با او ارتباط برقرار می‌کنیم و پیگیر می‌شویم تا بتوانند در تمرینات ما شرکت کنند. فقط شرط این مسئله این است که بتوانیم مشکل قانونی او را حل کنیم در این دو روز پیگیر این مسئله بودم و به نظر می‌رسد اگر خود او بخواهد مسئله حادی در پیش نباشد.

فارس: گفته می‌شود اعلام کردید در صورت جذب یعقوب کریمی و آرش افشین راضی می‌شوید مهدی کریمیان را را به این تیم بدهید؟

اصلا هیچ بازیکنی را معاوضه نمی‌کنیم. از اول هم با این موضوع مخالفت کردیم و چنین تمایلی نداریم. اگر بازیکنی را بخواهیم باید باشگاه او را راضی کنیم و چنین کاری را انجام نخواهیم داد.

فارس: مثل اینکه شایعه شده بود لغو اردوی امارات به خاطر مشکلات مالی بوده است که این مسئله را حسن آذرنیا تکذیب کرد؟

اصلا چنین حرفی مطرح نشده است. یک خبرگزاری تبریزی که بدون مجوز فعالیت می‌کند و در تلاش است که برای ما حاشیه بسازد چنین موضوعی را مطرح کرده بود که حسن آذرنیا اعلام کرد اصلا چنین مصاحبه‌ای را نکرده است. ما از بخش حقوقی باشگاه درخواست کردیم این مسئله را بررسی کنند و شکایت خواهیم کرد.

فارس: امروز جلسه هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار می‌شود. آیا در نیم‌فصل دوم مشکل مالی نخواهید داشت؟

خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد. امروز در جلسه هیئت مدیره در مورد منابع مالی صحبت خواهیم کرد. سه میلیارد تومان از بدهی‌های فصل گذشته را پرداخت کردیم. از فصل قبل حدود 8 _ 9 میلیارد بدهی داشتیم و امسال 3 میلیارد آن را پرداخت کردیم. هیئت‌مدیره در مورد تامین مابقی آن تصمیم می‌گیرد. از بابت مسائل مالی تا به اینجا طراز منفی نداریم و تعهداتمان را برای بازیکنان تلاش کردیم عملی کنیم. از برج 9 تلاش می‌کنیم ادامه پرداختی‌ها را نیز داشته باشیم.

فارس: پس از اینکه از علی کریمی درخواست کردید با پرسپولیس دچار مسائل حاشیه‌ای نشود او دیگر جوابی به حواشی نداده است؟

علی کریمی بازیکن بزرگی است و ما از او خیلی راضی هستیم. از همه بازیکنان درخواست کردیم تمرکز خود را روی مسابقات بگذارد و روی این مسائل فکر نکند.

فارس: پس از تائید کسر یک امتیاز از سوی کمیته استیناف آیا اقدام دیگری برای اعاده حق خود انجام دادید؟

ما از فدراسیون اعاده دادرسی کردیم چرا که این کسر امتیاز به ناحق بوده است. مدارکی را هم برای این درخواست ارائه دادیم. در بازی مقابل استقلال خوزستان توهین‌ها ده برابر بیشتر بود اما هواداران از حضور در ورزشگاه محروم شدند به نظر من اگر توهینی از سوی هواداران انجام می‌شود باید آنها جریمه شوند و این رای قابل قبول‌تر است. هرچند که معتقدم رفتار هواداران ما مستحق محرومیت نبود.

فارس: آیا بازیکن مازاد دیگری نیز دارید و یا بازیکن خارجی جذب خواهید کرد؟

مجید جلالی پیگیر این مسئله است و دو بازیکن مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر این موضوع به نتیجه برسد این دو بازیکن در تمرینات شرکت خواهند کرد.

فارس: آیا باشگاه مس کرمان برای جذب فلاویولوپز با شما مذاکره کرده است؟

آنها با ما صحبت کرده‌اند و گفتیم لوپز با ما قرارداد دارد. یا خود بازیکن یا باشگاه خواهان او باید برای کسب رضایتنامه از ما اقدام کند وگرنه او تا آخر فصل نمی‌تواند در تیمی به میدان برود. فعلا اقدام جدی از سوی هیچ کدام از باشگاه‌ها انجام نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها