کد خبر: ۱۸۳۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598، آغاز طرح بزرگ «مهدي ياوران جوان» توسط بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود استان قم با هدف تربيت نسل منتظر و آراسته شدن جامعه با معارفغنی مهدويبرای گروه های سنی مختلف و اقشار اجتماعی اعم از دانشگاهیان(اساتیدودانشجویان) حوزویان، فرهنگیان(معلمین و دانش آموزان)، کارمندان دولتی وخصوصی، نیروهای مسلح، کسبه، خانه داران و ... به صورت کاملاً‌ رایگان با اعطای گواهی رسمی حوزوی از مرکز تخصصی مهدویت برگزار می گردد.

این طرح در قالب اجرای برنامه های: برگزاري كلاس هاي آموزشي، مسابقات كتابخواني، استفاده از اساتيد اخلاق، برگزاري همايش و تجليل از نفرات برتر (ممتازين درسي و اخلاقي و...)، برگزاري اردوهاي زيارتي، تداو م ارتباط و ارسال هديه مهدوي، برگزاري مسابقات مهدوي به صورت فصلي،  برگزاری دوره های تربیت مربی مهدوی برای ممتازین اجرا خواهد شد.

طرح بزرگ «مهدی یاوران جوان» که در مرحلة نام نویسی قرار دارد، به حول و قوه الهی با آغاز مهرماه اجرایی خواهد شد، لذا از متقاضیان جهت ثبت نام دعوت به عمل می آید، همچنین مراکزی که علاقمند به برگزاری این طرح در محل خود هستند می توانند با حضور در بنیاد فرهنگي حضرت مهدي موعود استان قم واقع در خیابان معلم، روبروی کوچة 21، جنب ساختمان جامعه مدرسین، ساختمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم. مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7837137 تماس گرفته شود.

ثبت نام:

1.    ازطریق سایت: Qom.mahdi313.org

2.    مراجعه به بنیاد: خیابان معلم، روبروی کوچة 21، جنب ساختمان جامعه مدرسین، ساختمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، پلاک 131، طبقه دوم.

3.    در کلیه کانونهای مساجد سطح شهر
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8-7837137 تماس بگیرید.

قال امير المؤمنين: انّ اصحاب القائم شباب لا کهول فیهم الّا کالکحل فی العین (الغیبه/باب 20/ح10/ص330)

یاوران مهدی جوان بوده و افراد سالخورده در میان آنها مانند سرمه در چشم می باشند.


امامت خورشيد حيات بخشي است كه شعيه با اعتقاد به آن گره خورده و راه خويش را در تاريخ اسلام آغاز و پيموده است. امام دوازدهم از ويژگيها و امتيازات خاصي برخوردار است. كسي كه جهان را پر از عدل و داد مي كند، آخرين ذخيره الهي، ثمره همه رسالت ها و سرچشمه همه خوبي ها ست. كسي كه در روايات فراواني بشارت داده شده است كه اكثر ياران او جوان هستند. طبيعتاً لازمه نيروسازي براي حضرت، آموزش،تربيت ، آماده سازي،روشن شدن اهميت سيره و اهداف امام زمان براي همه  بخصوص جوانان مؤمن و عاشق حضرت است و ما با توکل بر خدا و استمداد از آن حضرت در پي تحقّق اين هدف در حدّ توان خود هستيم تا انشاءالله مشمول حدیث امام صادق قرار بگیریم که  فرمود:انّما سُمّی قم لانّ اهله یجتمعون مع قائم آل محمّد و یقومون معه و یستقیمون علیه و ینصرونه (بحارالانوار ج 60 ص 216) همانا قم را قم نامیده اند زیرا اهل آن با قائم آل محمد اجتماع کرده و در همراهی با او به پاخواسته و در راه او استقامت ورزیده و به یاریش می شتابند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها