کد خبر: ۱۸۳۰۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۸ آبان ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598 سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، از تلاش این تشکل دانشجویی برای حضور سیدمحمد خاتمی – رپیس‌جمهور پیشین کشورمان – در این دانشگاه خبر داد.خاتمی

در حالی که جریان فتنه آمریکایی – صهیونیستی در پی تلاش برای رفع حصر از سران فتنه هستند انجمن  اسلامی دانشگاه تهران از سیدمحمد خاتمی برای حضور در برنامه ۱۶ آذر این تشکل دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران  محمد رهبری – سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران – در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: انجمن اسلامی، امسال نیز مانند سالیان گذشته در تلاش است به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو، برنامه‌ای را با حضور سیدمحمد خاتمی برگزار کند.

تلاش انجمن اسلامی دانشگاه تهران برای حضور خاتمی در این دانشگاه در حالی صورت می‌گیرد که محمد خاتمی در آخرین ۱۶ آذری که در دانشگاه تهران در قامت رئیس جمهور حاضر گردید با انتقادات این جریان افراطی رو به رو گردید به گونه‌ای که با اعتراض به آن‌ها گفت: «چند نفرین که هو می‌کنید! آدم باشید می‌گویم بندازنتون بیرون»

به نظر می‌رسد جریان افراطی سعی دارد مجدد دانشگاه‌ها را به محل تنازعات سیاسی تبدیل نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها