کد خبر: ۱۸۲۹۱۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۴     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
پس از توافق مسئولان باشگاه پرسپوليس و آث ميلان براي برگزاري يک بازي دوستانه در تهران مقرر شد ماسارو و بارسي هر کدام يک نيمه به عنوان سرمربي بر روي نيمکت ميلاني‌ها بنشينند اما با توجه به اينکه ميلاني‌ها متوجه شدند که پرسپوليسي‌ها قرار است با تمام قوا به اين بازي بيايند و اسطوره‌اي به نام پروين را روي نيمکت دارند، تصميم قبلي‌شان عوض شد.

به نقل از فارس، از همين رو ماسارو و بارسي به طور کامل در مقابل پرسپوليس به ميدان خواهند رفت و قرار است يک مربي بزرگ که کارنامه درخشاني در آث ميلان دارد به عنوان سرمربي روي نيمکت روسونري‌ در تهران بنشينيد.

گفتني است آث ميلاني‌ها با سه گزينه وارد مذاکره شده‌اند که قرار است يکي از آنها را با خود به تهران بياورند.

* اعضاي اجرايي برگزاري بازي پرسپوليس و ستارگان ميلان مشخص شدند/ جلسه فردا با اسپانسر

محمد رويانيان مدير‌عامل باشگاه پرسپوليس اعضاي اجرايي باشگاه خود را براي ديدار مقابل ستارگان ميلان مشخص کرد. از همين رو منتقمي مسئول کل گروه‌ها انتخاب شد و تمام امور زير نظر او برگزار مي‌شود.

مسئول بازرگاني امور رسانه‌اي بر عهده حسين قدوسي مدير روابط عمومي گذاشته شد. همچنين پشتيباني مسابقات بر عهده رئيس‌ دفتر رويانيان انجام مي‌شود.

رئيس کانون ساماندهي هواداران نيز فريدوني شد و مسئول تشريفات شاهرخ نوراسي شدند. اين افراد با ابلاغ رويانيان کار خود را رسما آغاز کردند. همچنين مديرعامل باشگاه پرسپوليس فردا جلسه‌اي را با اسپانسر اين مسابقات خواهد داشت تا زمان پرداخت پول به ميلاني‌ها مشخص شود. قرار است تا انتهاي هفته اين پول به حساب ميلاني‌ها پرداخت شود. اين در شرايطي است که طبق بررسي‌هاي انجام شده پرسپوليسي‌ها درآمد خوبي نيز از اين بازي خواهند داشت.

خبر ديگر از قرمز‌پوشان اينکه پرسپوليسي‌ها طي نامه‌اي به مسئولان ميلان درخواست کردند که مشخصات کامل بازيکنان و همراهان براي ايران ارسال شود تا کارهاي مخصوص بازي صادر شود. ميلاني‌ها قرار است تا سه روز آينده مشخصات کامل خود را به ايران بفرستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها