کد خبر: ۱۸۲۷۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
 محمد رويانيان در خصوص مشکلات با محسن قهرماني و احتمال تبرئه او اظهار داشت: براي ما جاي اين سؤال باقي است که چرا آقايان مي‌خواهند هنوز راي صادر نشده اين پرونده ببندند. اين آقايان مي‌خواهند عليپور عقب‌نشيني کند اما من مطمئنم او به خاطر رسالت روحاني بودنش اين کار را نمي‌کند.

به گزارش فارس،وي افزود: عليپور با همه اين آقايان متفاوت است و پرسپوليس از او انتظار دارد که عقب‌نشيني نکند و با قدرت براي مشخص شدن حق و رساندن آن به حق‌دار وارد عمل شود.

رويانيان ادامه داد: مجبورم پس از بازي با آث‌ميلان و نقل و انتقالات لباس پليسي خودم را دوباره بپوشم و به عنوان يک کارآگاه خصوصي در خدمت آقايان و مردم باشم و همه شبهه‌ها را اگر لازم باشد خودم بيرون بياورم. اين کاري است که در فکرش هستم چون آقايان نمي‌توانند من هم مجبورم لباس پليسي بر تن کنم.

وي ادامه داد: ما انتظار داريم آقايان در قالب کميته، ستاد و هر اسمي که دوست دارند بگذاريم از تخلف حمايت نکنند و به دنبال حق باشند. سؤال ما اينجاست چرا کسي که در خصوصش شبهه وجود دارد بايد داور باشد. اگر دوستش داريد اين همه پست، پست ديگري به او بدهيد. متاسفانه آقايان هميشه از مواضع غلط دفاع مي‌کنند و اين اشکال بزرگ فدراسيون علي کفاشياني است که من او را دوست و قبول دارم.

رويانيان خاطرنشان کرد: ‌ما حرفي به نام تخلف هم نمي‌زنيم بلکه مي‌گوييم آقايان روي کسي که شبهه وجود دارد و کلي گزارش درباره‌اش رسانه‌اي شده يا نشده، چرا باز هم بايد داور باشد. مگر ما داور جوان و جوياي نام نداريم؟ داوران جوان بيايند خطا کنند ما حرفي نداريم و هيچي هم نمي‌گوييم اما چرا اصرار داريد از افراد متخلف و شبهه‌دار دفاع کنيد.

رويانيان خطاب به آيت‌اللهي هم گفت:‌ دليلش را نمي‌دانم اما آقاي آيت‌اللهي چشمش را مي‌بندند و حرف مي‌زند من نمي‌دانم حرف‌هايشان بر چه مبنايي است. حرف ما اين است که مي‌گوييم داوري که بر رويش شبهه است را استفاده نکنيد. ما هميشه به جامعه داوري احترام مي‌گذاريم اما نه به داوري که اتهام روي او زياد است ولي با مصاحبه مي‌خواهند همه چيز را برگردانند.

مديرعامل پرسپوليس تاکيد کرد: مطمئن باشيد آنقدر داور جوان داريم که اگر به آنها ميدان بدهيم هيچ کس ناراحت نمي‌شود حتي در کنار اين افراد داوراني معروف و جوان هم داريم که اگر خطا کنند بعيد مي‌دانم کسي حرفي بزند اما آقايان همه پيشنهادها و حرف‌ها را مي‌گويند خير و اصرار دارند بر روي داوري که روي او شبهه است به او بازي دهند.من اين سؤال را مي‌کنم حالا که اين آقايان را خيلي دوست داريد مجبوريد مگر او را داور بگذاريد. به جاي داوري او را عضو هيئت رئيسه و هيئت مديره فدراسيون فوتبال کنيد. مگر اشکالي دارد.

وي در پايان درباره نقل و انتقالات پرسپوليس نيز گفت: انشاءالله در تلاشيم تا خواسته‌هاي کادر فني را اجرايي کنيم اما تا موقعي که با بازيکني به توافق نرسيديم و يا قراردادي امضا نکرديم آن را رسانه‌اي نخواهيم کرد تا خداي نکرده کسي سوءاستفاده و يا دچار مشکل نشود. من هم اگر انشاءالله لازم بود قطعا به وعده خودم عمل خواهم کرد و لباس پليسي را بر تن مي‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها