کد خبر: ۱۸۲۶۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
هانی‌زاده:
کارشناس مسائل سیاست خارجه با بیان اهمیت سایت فردو به عنوان نماد ملی گفت: حرکت دانشجویان در ایجاد حلقه انسانی به دور سایت فردو حمایت از ...
حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، به اهمیت سایت فردو اشاره کرد و گفت: سایت فردو و تعطیلی آن خط قرمز تیم مذاکره کننده ایران است چرا که اساسا سایت فردو یکی از مجموعه هایی است که تکمیل کننده فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان نماد ملی در حوزه فناوری هسته‌ای تلقی می‍شود.
 
وی با بیان اینکه هر گونه درخواست از سوی گروه 1+5 مبنی بر تعطیلی سایت فردو یا متوقف کردن چرخه هسته‌ای باید خط قرمز باشد، خاطر نشان کرد: اقدامی که دانشجویان در حمایت از فناوری هسته‌ای حلقه انسانی را به دور سایت فردو انجام می‌دهند کاری در حمایت از منافع ملی ایران بوده که این حرکت را اقدامی انسانی برای حمایت از منافع ملی ایران است.
 
این کارشناس مسائل سیاست خارجی با اشاره به روند مذکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفت: مذاکرات ایران در مسیر قابل قبولی حرکت می‌کند اما در عین حال فشارهای بسیاری از سوی فرانسه رژیم صهیونیستی و عربستان بر تیم مذاکره‌کننده وارد می‌شود که به نوعی قصد دارند در روند مذاکرات اخلال ایجاد کنند اما تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید با برنامه‌ای منسجم این تلاش‌ها را خنثی کند تا بتواند به اهداف خود برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها