کد خبر: ۱۸۲۶۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
مذاکره استقلالی ها با ستاره مورد نظر پرسپولیس در نقل و انتقالات، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

598، در حالي كه پرسپوليسي‌ها اعلام كرده بودند تا دیروز (يكشنبه) تكليف محسن مسلمان روشن مي‌شود و او با پيراهن سرخ عكس مي‌گيرد، ناگهان مسلمان دست به اقدام عجيبي زد.

 

هافبك مورد نظر پرسپوليسي‌ها كه حالا مورد توجه استقلالي‌ها هم قرار گرفته، در صفحه اجتماعي منتسب به خودش پست عجيبي گذاشت: «سلام به آبي‌ها».

 

ديدن اين پيام روي صفحه اجتماعي مسلمان حرف و حديث‌هاي زيادي را به وجود آورد و حتي شنيده شد كه او با مسئولان باشگاه استقلال مذاكراتي را انجام داده و حتي به توافق‌هايي نيز دست يافته است.

 

* دوست پروين كمك استقلالي‌ها

علي اميري كه گفته مي‌‌شود مسئول امور نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال است براي جذب محسن مسلمان دست به دامن يكي از رفقاي قديمي علي پروين شده است.

 

پس از اين كه "مهدي عرب" دوست صميمي علي پروين به خاطر پرسپوليسي بودنش قبول نكرد تا دست مسلمان را توي دست استقلالي‌ها بگذارد، يك عرب ديگر با اسم "امير" كه اتفاقا همانند مهدي در كار نمايشگاه‌داري و خريد و فروش اتومبيل است، مامور مذاكره با مسلمان شد.

 

هر چند كه شنيده شد امير عرب با حكم استقلالي‌ها در بازار نقل‌وانتقالات فعاليت مي‌كند ولي نكته قابل توجه اين است كه عرب هنوز با مسلمان به توافق نهايي نرسيده است.

 

در مورد پرونده محسن مسلمان اين پايان ماجرا نيست چون نزديكان باشگاه استقلال اذعان مي‌كنند كه مديران باشگاه استقلال براي جذب مسلمان حتي پيشنهاد جديدي به ذوب‌آهني‌ها داده‌اند.

 

آن طور كه در اين مورد باخبر شديم مسئولان باشگاه استقلال به ذوبي‌ها پيشنهاد معاوضه اين بازيكن با محمد قاضي را داده‌اند و هيچ بعيد نيست كه قاضي و مبلغي به عنوان پيشكش در ازاي محسن مسلمان به اصفهان فرستاده شوند.

 

* مسلمان در آپارتمان پرسپوليسي‌ها

هرچند كه قرار است تكليف محسن مسلمان امروز روشن شود و او در آخرين لحظات براي آبي‌ها سلام مي‌فرستد ولي نكته قابل‌توجه اين است كه از سوي ديگر شنيده مي‌شود مسلمان حتي در خانه‌اي كه پرسپوليسي‌ها به او در تهران داده‌اند، مستقر شده است.

 

در حالي كه مسلمان در مورد آپارتمان جديدش صحبتي نمي‌كند، يكي از نزديكان باشگاه پرسپوليس ادعا مي‌كند اين بازيكن در حال حاضر در آپارتماني كه از سوي پرسپوليسي‌ها تهيه شده، در حوالي كوي فراز سعادت‌آباد مستقر شده است. اين منبع موثق مي‌گويد كه اين خانه در همان آپارتمان حسين ماهيني است كه فصل پيش به شهاب گردان اختصاص داده بودند.

 

مسلمان كه در حال حاضر در اردوي تيم زير 22سال حضور دارد، مادرش را در خانه جديد مستقر كرده تا پس از روشن شدن تكليفش در تهران، خيال خانواده‌ را راحت كند!نكته قابل‌توجه ديگر در مورد پرونده مسلمان در جايي است كه باعث نگراني پرسپوليسي‌ها شده است.

 

تمايل پرسپوليسي‌ها به جذب مسلمان از يك‌سو باعث نزديكي او به اين تيم شده ولي رفاقت و نزديكي او با پيام صادقيان و بحث مسايل حاشيه‌اي موردي است كه باعث شده در مورد مسلمان ترديدهايي به وجود آيد.

 

در اين مورد شنيده مي‌شود كه دايي و مسئولان باشگاه قصد دارند تا در مورد اين مسايل با مسلمان و صادقيان صحبت كنند تا پرسپوليس با اين دو بازيكن جوان دچار دردسر نشود!

 

* مسلمان و ابراز علاقه دوباره به دايي

محسن مسلمان نام پرونده‌اي بود كه از يكي، دو ماه پيش بين دو باشگاه پرسپوليس و ذوب‌آهن گشوده شد. سردار كه حتي راضي شد براي جذب مسلمان قيد خانزاده و غريبي را بزند، به‌رغم درخواست ذوبي‌ها حاضر نشد 500 ميليون‌ اضافي را پرداخت كند و شايد اگر رفاقت بين او و سعد محمدي نبود، پرونده پرسپوليسي‌ شدن مسلمان خيلي زود بسته مي‌شد.

 

صحبت‌هاي محسن مسلمان در روزهاي پرحاشيه اين بازيكن، شنيدني است: «همان‌طور كه قبلا هم گفته‌ بودم من از سه تيم پيشنهاد دارم اما فعلا چيزي مشخص نيست و تمام تمركزم را روي تيم‌ملي اميد و بازي‌هاي تداركاتي اين تيم گذاشته‌ام.»

 

از يك‌سو سعيد آذري مي‌گويد در مورد پرونده محسن مسلمان تغييري ايجاد نشده و اين بازيكن همچنان متعلق به ذوب‌آهن است و از سوي ديگر پيام محسن و سلام او به آبي‌ها باعث مي‌شود تا صحبت‌ها در مورد اين بازيكن بيشتر شود: «من سه تا پيشنهاد دارم كه بايد يكي از آنها را انتخاب كنم ولي با تمام اين حرف‌ها اگر قرار باشد از ذوب‌آهن جدا شوم به پرسپوليس مي‌روم چون مذاكرات لازم با اين باشگاه انجام شده و خودم هم دوست دارم شاگرد دايي شوم. استقلال به من پيشنهاد داده ولي من دوست دارم به پرسپوليس بروم.»

 

مسلمان در حالي اين صحبت‌ها را مي‌كند كه باشگاه ذوب‌آهن هنوز رضايتنامه او را نداده و پرسپوليسي‌ها هم اعلام كرده‌اند كه او تا امروز پرسپوليسي مي‌شود.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها