کد خبر: ۱۸۲۵۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۶ آبان ۱۳۹۲

کامرون با پیروزی چهار بر یک برابر تونس صعود خود را به جام جهانی 2014 برزیل نهایی کرد.

به گرازش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال کامرون در دیدار برگشت پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا موفق شد با نتیجه چهار بر یک تونس را شکست دهد و به عنوان سومین نماینده آفریقا صعودش را به برزیل نهایی کند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل در تونس به پایان رسید اما در دیدار برگشت این تیم کامرون بود که از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را برد و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و جشن صعود گرفت.

گل‌های کامرون را در این دیدار وبو در دقیقه 4، موکاندجو در دقیقه 30 و جان ماکون در دقایق 66 و 86 به ثمر رساندند. تک گل تونس را هم احمد العکایشی در دقیقه 51 وارد دروازه حریف کرد.

پیش از این هم ساحل عاج و نیجریه با پیروزی برابر حریفان خود در دو دیدار رفت و برگشت جواز صعود به برزیل را کسب کردند. تکلیف نهایی صعود دو سهمیه دیگر قاره آفریقا سه شنبه مشخص خواهد شد. در دیدار نخست مصر که در بازی رفت با نتیجه 6 بر یک مغلوب غنا شد در قاهره از این تیم پذیرایی می‌کند. در آخرین دیدار هم الجزایر در خانه از بورکینا فاسو پذیرایی می‌کند.دیدار رفت دو تیم با پیروزی سه بر دو بورکینافاسو به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها