کد خبر: ۱۸۲۴۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
امير عابديني در خصوص تعويق ديدار تيم‌هاي استقلال و ملوان گفت: بنابر اين گذاشته شده که تقويم بازي‌ها بهم نخورد، البته جلسه هيئت‌رئيسه سازمان ليگ فقط براي تعويق اين بازي برگزار نشد. تعويق اين بازي در جلسه مطرح شد اما رأي نياورد. ضرورتي هم ندارد که اين بازي به تعويق بيافتد. به احتمال 99 درصد بازي در همان زمان تعيين شده برگزار مي‌شود اما يک درصد باقيمانده را نمي‌دانم که چه بود.

به گزارش فارس،عابديني در خصوص صحبت‌هاي افشين ناظمي سرمربي تيم داماش که از لغو اردوي اين تيم در جزيره کيش ناراحت و گله‌مند بود هم گفت: او حق دارد که از اين موضوع ناراحت باشد چرا که پول نداريم و اردو به همين دليل لغو شده است. البته اگر اردو نرويم دليلي بر نابود شدن تيم يا فرد نيست. بي پول هستيم و فشارها را تحمل مي‌کنيم و به اين موضوع هم عادت کرده‌ايم.

مديرعامل داماش گيلان درباره اينکه منابع مالي اين باشگاه چيست، هم ادامه داد: استانداري تا الآن يک ريال هم به ما کمک نکرده است. استاندار جديد هم هنوز فرصت اين را نکرده که ببيند ما کجا هستيم! ما هم با ايشان هنوز صحبتي نکرده‌ايم.

عابديني در پاسخ به اينکه براي تقويت تيمتان در نيم‌فصل دوم قصد به خدمت گرفتن بازيکن داريد، هم افزود: بازيکن مجاني و جوان اگر باشد به خدمت مي‌گيريم. الآن بازيکن 20 ميليوني وجود دارد که در اميدها و ليگ‌هاي پائين‌تر فعاليت مي‌کند ما به دنبال چنين بازيکناني هستيم.

مديرعامل داماش در خصوص اينکه در جلسه سازمان ليگ امروز چه صحبت‌هايي مطرح شده است، ادامه داد: عمده قراردادهاي سال آينده حقوق فوتبال و فدراسيون فوتبال از پخش تلويزيوني و تبليغات ميداني و چگونگي گذاشتن مزايده استيفاي حقوق باشگاه‌ها و به خصوص باشگاه‌هاي بخش خصوصي اينها بحث‌هاي عمده اين جلسه بود و اصلاح بخشي از آئين‌نامه اجرايي مسابقات يکي ديگر از بحث‌هاي در جلسه امروز بود قرار شده که همه اين بحث‌ها در جلسه بعدي در دستور کار قرار بگيرد.

وي اظهار کرد: جلسه امروز جلسه خوبي بود و قرار شد براي سال آينده از همين حالا براي مزايده تبليغات ميداني و صدا و سيما فعاليت‌هايي صورت بگيرد براي صدا و سيما هم قرار شد آخرين بخش تعاملات را پيش ببريم اميدوارم صدا و سيما واقعا حامي ورزش و فوتبال در آنجا بوده بيايد با ما تعامل کند و اين موضوع را حل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها