کد خبر: ۱۸۲۲۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: «برخی مقاطع نیم فصل اول دغدغه های فکری من زیاد شده بود اما هر چه از فصل گذشت وضعیت بهتری پیدا کردم.»

598، فرشید طالبی درباره آغاز دور جدید تمرینات تیم تراکتورسازی عنوان کرد: «با توجه به ملی پوشانمان در تیم بزرگسالان و تیم زیر 22 سال و همچنین بازیکنان مصدومی که داریم وضعیت فعلی مان نگران کننده است. فکر می کنم تراکتورسازی نیاز به تقویت دارد و ما قطعا نیاز داریم بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم.»

 

وی ادامه داد: «دور برگشت لیگ برتر، جام حذفی و فصل جدید لیگ قهرنانان آسیا باقی مانده و من دقیقا همین تجربه را در سال های گذشته با سپاهان و ذوب آهن داشتم. برای همین گفتم که تیم تراکتور قطعا به بازیکنان جدید نیاز دارد تا دست کادر فنی برای مسابقات پیش رو پر باشد.»

 

طالبی افزود: «وقتی تیمی قهرمانی می خواهد باید در دو بعد روحی و مالی در بالاترین سطح ممکن باشد. در بحث روحی که من معتقدم رفاقت خوبی در تیم وجود دارد و بین بازیکنان همدلی برقرار است. در بحث مالی هم امیدوارم باشگاه حمایت شود تا بتوانیم در نیم فصل دوم امتیازات حساس را از آن خود کنیم. ما می خواهیم در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم و در این راه عزممان جزم شده است.»

 

مدافع تراکتورسازی درباره پیشنهاداتی که به خود برای نیم فصل ارائه شده بود گفت: «از حدود دو ماه پیش بود که برای دور برگشت از سوی چند تیم به من پیشنهاداتی شد. من از آنجا که به تراکتورسازی تعهد دارم نسبت به این مساله سعی کردم حرفه ای نگاه کنم و تصمیم بگیرم.»

 

وی ادامه داد: تنها مساله ای که اینجا وجود داشت این بود که فکرم آزاد باشد و بی دغدغه کارم را بکنم. هواداران تراکتور هم لطف داشتند و از من خواستند بمانم. من هم قول داده بودم اگر شرایطی باشد که به پیشرفت من بیانجامد با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود. واقعیت این است در برخی مقاطع نیم فصل اول دغدغه های فکری من زیاد شده بود اما هر چه از فصل گذشت وضعیت بهتری پیدا کردم و به طور حتم با انگیزه بالایی در دور برگشت هم در خدمت تراکتورسازی خواهم بود.»

 

طالبی درباره اینکه با توجه به رابطه نزدیکش با کریم انصاری فرد پیش بینی می کند او در تراکتورسازی می ماند یا نه گفت: کریم از دوستان صمیمی من است و شخصا امیدوارم به حضورش در تراکتورسازی ادامه بدهد. او در تایلند که بود، با من تماس گرفت اما متاسفانه به دلیل حضور در مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورا نتوانستم پاسخش را بدهم. من می دانم کریم دوست دارد بماند و خودم هم به هواداران تراکتورسازی قول می دهم برای اینکه این اتفاق بیفتد، همه تلاشم را می کنم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها