کد خبر: ۱۸۲۰۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
بازيکن تيم زير 22 سال ايران گفت: دوست دارم که به پرسپوليس بروم اما مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن بايد تصميم بگيرد ضمن اينکه استقلالي‌ها هم خواهان من شده‌اند.
محسن مسلمان پس از پيروزي 3 بر صفر تيم گسترش فولاد تبريز در ديداري دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: در تيم اميد بهترين‌هاي ليگ برتر حضور دارند و همه مي‌خواهيم اين تيم در آسيا خوب نتيجه بگيرد. 10 بازيکن تيم اميد مي‌توانند در جام جهاني برزيل حضور داشته باشند و ما پشتوانه خوبي براي تيم ملي بزرگسالان هستيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: تيم زير 22 سال بايد بازي‌هاي تدارکاتي بهتري انجام دهد. در حال حاضر ما با تيم‌هاي ليگ برتري بازي مي‌کنيم و البته خدا را شکر قرار است يک بازي با کره در کيش داشته باشيم. ضمن اينکه مسابقات تيم زير 22 سال در وسط ليگ است و اميدوارم باشگاه‌ها با ما همکاري کنند و فدراسيون ليگ را تعطيل کند تا ما بتوانيم در آسيا خوب نتيجه بگيريم.

مسلمان تصريح کرد: بازيکنان با همه کمبودها مي‌سازند و مي‌خواهيم نتيجه‌اش را بگيريم، تمام هزينه‌هاي تيم بر عهده منصوريان است و او مثل پدر دارد براي تيم هزينه مي‌کند. در هيچ جاي دنيا شرايط اينگونه نيست بايد از تيم بيشتر حمايت شود. ما مي‌توانيم 10 بازيکن به تيم ملي بزرگسال بدهيم. حيف است اين تيم حمايت نشود.

بازيکن تيم زير 22 سال ايران در مورد شرايط حضورش در پرسپوليس گفت: هنوز هيچ چيز مشخص نيست در يکي دو روز آينده همه چيز مشخص مي‌شود. من بازيکن ذوب‌آهن هستم و با اين باشگاه قرارداد دارم و مديريت باشگاه برايم تصميم مي‌گيرد. اگر با باشگاه پرسپوليس به توافق برسند، من به پرسپوليس مي‌روم اگر اين اتفاق نيفتد من در ذوب‌آهن مي‌مانم.

وي در مورد اينکه استقلال هم خواهان او شده است، گفت: باشگاه استقلال هم با من صحبت کرده البته صحبت‌هاي آنها به جديت صحبت‌هاي پرسپوليس نيست. رويانيان دو جلسه با مديريت باشگاه ذوب‌آهن داشته است من از اول دوست داشتم به پرسپوليس بروم اما هيچ چيز هنوز مشخص نيست.

مسلمان در مورد اينکه بوناچيچ گفته بود روح مسلمان در تهران است و جسمش همراه تيم است، گفت: نمي‌دانم چه بگويم در پنج بازي آخر من جزو سه بازيکن برتر تيم بودم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها