کد خبر: ۱۸۱۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۱ شهريور ۱۳۹۰
پس از این‌که اخباری مبنی بر به اسارت گرفته شدن سیف الاسلام قذافی توسط مخالفان منتشر شد، مشخص گردید که وی آزاد است و در یکی از هتل‌های طرابلس اقامت دارد.
به گزارش 598 به نقل از فارس از رویترز، در آخرین ساعات شب گذشته سیف الاسلام قذافی، پسر قذافی وارد یکی از هتل‌های طرابلس شد که خبرنگاران خارجی در آن اقامت دارند.

در واقع سیف الاسلام نیمه شب گذشته در هتل ریکسوس ظاهر شد و برای خبرنگاران خارجی حاضر در هتل سخن گفت.

سیف الاسلام در گزارش‌های تلویزیونی لبخند بر لب و درحالی که دستان خود را در هوا به هم گره کرده بود و با طرفدارانش خارج از هتل دست و علائم پیروزی را نشان می‌داد، ظاهر شد.

وي به خبرنگاران گفت، لیبی که مخالفان طی 24 ساعت گذشته آن را به اشغال خود درآوردند تا پدرش را سرنگون کنند، همچنان در دست دولت است و قذافی در سلامتی کامل بسرمی‌برد. 

نیروهای امنیتی مسلح طرفدار قذافی از هتلی که گروه کوچکی از خبرنگاران خارجی در مجتمع العزيزية در آن مقیم بودند، محافظت می‌کردند و آنها پذیرای سیف الاسلام در این هتل بودند.

سیف الاسلام در ادامه سخنان خود گفت که این جنگی الکترونیکی و اطلاعاتی برای ایجاد آشوب و هرج و مرج در لیبی است و آنها از طریق دریا و خودروهاي غیرنظامی خرابکاران را وارد شهر کرده‌اند.

سیف الاسلام به این وسیله به پیام کوتاهی اشاره می‌کرد که روز گذشته به تلفن‌های همراه شهروندان طرابلسی ارسال شد و به آنها سقوط رژیم قذافی را تبریک می‌گفت.

سیف الاسلام همچنین گفت که طرابلس تحت کنترل رژیم است و او برای حکم بازداشتی که درباره‌اش صادر شده ارزشی قائل نیست.

هنگامی‌که از سیف الاسلام درباره قذافی سوال شد که در چه وضعیتی بسرمی‌برد،‌پاسخ داد که بالطبع خوب است.
 
درحالی خبر آزاد بودن سیف الاسلام منتشر می‌شود که شب گذشته خبر فرار محمد، برادر بزرگ وی نیز منتشر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
http://resistanceworld.blogfa.com/post-286.aspx
تصاویر متفاوت و کمتر دیده شده از سید حسن نصرالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها