کد خبر: ۱۸۱۸۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
سرمربی استقلال در تمام خطوط نیاز به جذب بازیکن دارد ولی تغییرات در خط حمله جدی تر به نظر می رسد.

598، خط حمله استقلال بعد از فرهاد می شود قاضی، برهانی، نظری و اکبرپور. قلعه نویی در نیم فصل به دنبال فرهاد مجیدی دوم می گردد. بازیکنی که بتواند پس از دریافت توپ به سمت دروازه حریف بچرخد و توپ را حمل کند.

 

از بین گزینه های مطرح شده تنها کسی که با توان مالی استقلال جور در می آید مهرداد اولادی است که قرارداد خود را هم با استقلال به امضا رساند.

 

آمار او در نیم فصل دو گل و دو پاس گل در پانصد و هشتاد دقیقه بازی غیر ثابت در ترکیب نفت تهران است. البته اولادی قابلیت بازی به عنوان مهاجم کناری یا سایه را هم دارد.

 

گزینه هایی مثل کبه و حاتمی بیشتر حالت stand by دارند تا اگر استقلال در جذب هافبک میانی نتوانست کاری از پیش ببرد با انتقال اکبرپور به هافبک و البته برای اینکه مثل نیم فصل اول با کمبود حتی نیمکت نشین مواجه نشود آنها را در لحظه های پایانی نقل و انتقالات جذب کند. البته به لحاظ آماری حاتمی وضعیت بهتری دارد.

 

برهانی هم که با سفر به دبی قبل از بازی با سایپا انگار دچار استحاله ای شده می تواند در نیم فصل دوم دست قلعه نویی در خط حمله را بازتر نگه دارد اگرچه سفر دوباره او هم به دوبی می تواند به معنای پایان همکاری آرش و استقلال باشد.

 

در این میان گزینه ضعیفی وجود دارد و آن هم معاوضه قاضی با مسلمان است که اگر اتفاق بیفتد ممکن است استقلال به سمت جذب مهاجم خارجی هم برود.

 

با اضافه شدن احتمالی مبعلی و یک هافبک خارجی و ایمان با صفا و اولادی که قرارداد هم امضا کرده بعید است استقلال در فاز تهاجمی دست به خرید بازیکن بزند. مگر اینکه آندو دنده هایش درد بی پولی بگیرد و برود آن ور آب تا درمانش کند که احتمال جذب آبشک هافبک داماش هم به میان می آید.

 

در دفاع هم استقلال با رفتن عابدینی نیاز به جذب بازیکن دارد. البته با توجه به حرف های خسرو و قلعه نویی خسرو حیدری در نیم فصل دوم به احتمال فراوان دفاع راست خواهد بود تا پژمان منتظری به مرکز دفاع منتقل شود.

 

اما به هر حال با توجه به ملی پوش بودن و مصدومیت های احتمالی خسرو حیدری استقلال یا باید یک دفاع راست به تیم خود اضافه کند یا یک مدافع میانی مسلط تا با انتقال منتظری به دفاع راست مشکلی برای مرکز دفاع استقلال پیش نیاید. چیزی که مسلم است زوج حنیف و صادقی هم آسیب پذیر است هم کمتر فکر می کند.

 

در دفاع هم گویا مذاکراتی با غلام نژاد و بیات و خالد شفیعی هم انجام شده. که با خرید هر کدام پلن ویژه ای برای قلعه نویی به وجود می آید.

 

به طور کل اولویت نقل و انتقالات استقلال با خرید هافبک است تا قلعه نویی که از بازی با سه هافبک دفاعی خسته شده بتواند تیمش را راه بیندازد.

 

اما با ناکارآمدی فتح الله زاده در مسائل مالی و کمبود بازیکن استقلال که توانایی جابجایی بازیکن را هم از استقلال می گیرد ممکن است تغییر چندانی حاصل نشود و صرفا کم شدن فشار بازی ها و بازگشت مصدومین بتواند استقلال را تکان دهد.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها