کد خبر: ۱۸۱۱۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: «اگر ابلاغ رسمی از سوی فدراسیون صورت بگیرد ما اعاده دادرسی می کنیم و با حضور در تهران این بحث را پیگیری خواهم کرد.»

598، حمید زینی زاده درباره این بحث که کریم انصاری فرد در نیم فصل می تواند به صورت توافقی از تراکتورسازی جدا شود و اینکه سرمربی تیم با این مساله مخالف است اظهار داشت: «ما به طور حتم با جلالی هماهنگ هستیم و به هیچ عنوان هیچ قرارداد مشروطی با بازیکنی نداریم. بنابراین همه بازیکنان در دور برگشت هم تیم را همراهی می کنند.»

 

درباره انتظارات هواداران تراکتورسازی از این تیم عنوان کرد: «در پایان نیم فصل لیگ برتر، وظیفه خود می دانم از هواداران تشکر می کنم. ما قطعا به دنبال این هستیم که کادوی قهرمانی را به هواداران در پایان فصل بدهیم.»

 

وی درباره اینکه آیا از نتایج تیمش در نیم فصل رضایت دارد یا نه گفت: «نتایج جدول نشان می دهد که کادر فنی و بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند و هفته به هفته در مسیر هماهنگی بیشتر قدم برداشتیم. امیدواریم تیم را در نیم فصل تقویت کنیم و به هدفمان در پایان فصل برسیم.»

 

مدیرعامل تراکتورسازی درباره برنامه های تیم در نیم  فصل گفت: «طی روزهای اخیر، جلسات متعددی با جلالی داشتیم. این نشست ها طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت. فعلا لیست مورد نظرمان را اعلام نمی کنیم اما به صورت حتم خط میانی تیم را تقویت می کنیم.»

 

وی ادامه داد: «برای تقویت تیم؛ هم بازیکن خارجی، هم سهمیه لیگ برتری و هم بازیکن لیگ یکی را مدنظر داریم. ما نیم فصل دوم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و باید با تمام توان خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم. طبق برنامه، به زودی نفرات موردنظر را جذب می کنیم تا در بازی با پرسپولیس به آمادگی لازم برسند.»

 

مدیرعامل تراکتورسازی درباره برنامه اردوی تیم در امارات گفت: «با توجه به مشکل کمبود بازیکن شاید در مقطع دیگری به اردوی خارج از کشور برویم. در حال حاضر در فکر انجام بازی تدارکاتی در تهران یا اصفهان هستیم.»

 

وی درباره بحث کسر امتیاز از تراکتورسازی گفت: «در این خصوص هم جلسات زیادی داشتیم. کسر امتیاز مطابق با هیچ آیین نامه ای نیست. تنها تنبیه برای هواداران بازی بدون تماشاگر است. کاری که برای استقلال خوزستان اخیرا انجام گرفت. اگر ابلاغ رسمی از سوی فدراسیون صورت بگیرد ما اعاده دادرسی می کنیم و با حضور در تهران این بحث را پیگیری خواهم کرد.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها