کد خبر: ۱۸۱۱۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
معاونت پزشکی باشگاه استقلال آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم را تشریح کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، دکتر امین نوروزی صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان استقلال متاسفانه امسال به دلیل عدم زمان مناسب بدنسازی کادر پزشکی مشکلات زیادی را متحمل شد ولی با همت آنها این معضل را حل کردیم و بازیکنان را در اختیار کادر فنی قرار دادیم.

وی افزود: مصدومیت حیدری ما را اذیت کرد چون از ناحیه حساسی بود و حتی مربیان مجبور شدند در یک از مسابقات از او بازی بگیرند که این موضوع هم به خاطر شرایط حساس تیم بود، البته مصدومیت حیدری این روزها به طور کامل درمان شده و از چهارشنبه برنامه‌های بدنسازی را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم حیدری بتواند از سوم آذر ماه در اختیار تیم باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیک‌زاده نیز گفت: این بازیکنان از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌ دیدگی شده که خوشبختانه درمان او هم به پایان رسیده است و شرایط مشابهی مثل خسرو حیدری دارد.

نوروزی تاکید کرد: با هماهنگی که میان کادر پزشکی، مربیان تیم ملی و استقلال انجام شد مقرر گردید این دو بازیکنان برای تیم ملی و استقلال بازی نکنند و خوشبختانه این تعامل به سرانجام رسید چون این دو بازیکن طی یک سال اخیر اصلا بدنسازی نداشتند.

معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در خصوص تعامل بین او و کادر فنی استقلال گفت: خوشبختانه قلعه نویی به خاطر کلاس‌هایی که در لورکوزن رفته به امور پزشکی واقف است. خدا را شکر می‌کنم که او بدون هماهنگی کادر پزشکی از بازیکنی بازی نمی‌گیرد و این مسئله باعث شده تا هارمونی خوبی میان ما ایجاد شود.

نوروزی در خصوص آخرین وضعیت سیاوش اکبرپور نیز گفت: این بازیکن در دیدار با تراکتورسازی از ناحیه ران دچار ضرب خوردگی و تورم شده اما با معایناتی که انجام شده قرار است روی او کار کنیم تا طی چند روز اینده به تمرینات اضافه شود.

وی در خصوص مهدی نظری نیز گفت: او هم از ناحیه آشیل دچار آسیب دیدگی شده اما این بازیکن هم مشکل خاصی نخواهد داشت و به امید خدا طی روزهای آینده طوری عمل خواهیم کرد که استقلال در نیم فصل دوم بدون بازیکنان مصدوم پا به مسابقات بگذارد البته در صورتی که فرصت بدنسازی مناسبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: خواهش من از مسئولان سازمان لیگ این است که طوری برنامه‌ریزی کنند تا به بازیکنان فشار زیادی وارد نشود چون آنها سرمایه‌های ملی ما هستند و باید مراقب سلامت آنها بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها