کد خبر: ۱۸۱۰۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
اکرمی افزود: دولت یازدهم مسائل و مصائبی دارد که یکی از آن ها نیز سنگ اندازی های تعدادی از نمایندگان مجلس است. هر عاقل و عارفی می داند که اول بگذار برادری اش ثابت شود و بعد ادعای ارث کند. اگر این ها واقعا 50 نفر و یا حتی 150 نفر هم باشند، باید ابتدا با یکدیگر بنشینید و همفکری کنند و بعد به چنین اعمالی اقدام کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی افزود: من با دلیل و تجربه 5 دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هر گونه سوال، تحقیق، تفحص و استیضاح را حق مجلس و نمایندگان می دانم و همه این مراحل برای روشن شدن صورت مسئله نیاز است نه برای مچ گیری و یا تعبیری که به عنوان فشار مطرح می شود.

وی با بیان اینکه درخواست استیضاح 50 نماینده را نباید به همه نمایندگان مجلس تعمیم داد، زیرا حتی اگر بیش از 50 نماینده هم باشند، تازه می شود یک ششم مجلس و این را نباید به نام مجلس مطرح کرد.

اکرمی افزود: مطلب دیگر اینکه دولت یازدهم مسائل و مصائبی دارد که یکی از آن ها نیز سنگ اندازی های تعدادی از نمایندگان مجلس است. هر عاقل و عارفی می داند که اول بگذار برادری اش ثابت شود و بعد ادعای ارث کند. اگر این ها واقعا 50 نفر و یا حتی 150 نفر هم باشند، باید ابتدا با یکدیگر بنشینید و همفکری کنند و بعد به چنین اعمالی اقدام کنند.

وی گفت: وزیر علوم هم نبض مجلس را رعایت می کند و مجلس به اموری حساس است که باید ایشان رعایت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها