کد خبر: ۱۸۰۸۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
رضايي، خانزاده، غريبي و محمدي در ليست مازاد پرسپولیس قرار دارند و مسلمان و حدادي‌فر به اضافه دو لیگ برتری دیگر در ليست خريد.

به گزارش 598 به نقل ازسرویس ورزشی جام نیوز، با پیشنهاد رسمی سپاهان به پرسپولیس برای خرید سیدصالحی، حالا اگر دایی به این انتقال رضایت بدهد پرسپولیس می‌تواند مثل معامله‌ای که با ذوب‌آهن کرد با دیگر تیم اصفهانی هم وارد معامله پایاپای شود.

 

به این ترتیب که به جای این مهاجم باتجربه، یک بازیکن جوان گران‌قیمت اما ناموفق از سپاهان بگیرد یعنی یک نفر از بین آرش افشین یا یعقوب کریمی.

 

توافق پرسپولیس با ذوب‌آهن به این ترتیب بود که محسن مسلمان که فقط یک نیم فصل با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد به پرسپولیس بیاید و در عوض دو بازیکن نیمکت نشین جوان این تیم یعنی میلاد غریبی و خانزاده برخلاف میل باطنی خود به اصفهان منتقل شوند. به احتمال فراوان مسلمان در همین روزها قراردادش را در هیئت فوتبال تهران ثبت خواهد کرد.

 

غریبی دوست نداشت به ذوب‌آهن برود و ترجیح می‌داد به پیشنهادش از نفت تهران و فولاد خوزستان پاسخ مثبت بدهد اما از آن جایی که پرسپولیس تصمیم گرفته به سه چهار تیم بالای جدول بازیکن ندهد، سرانجام میلاد غریبی راضی به این انتقال شد تا حداقل در نیم فصل دوم بتواند بازی کند.

 

خانزاده هم از نفت تهران پیشنهاد داشت که به دلیل مشابه با انتقال او به تیم یحیی گل محمدی موافقت نشد.

 

نکته دیگر درباره فروش دو بازیکن جوان این تیم یعنی خانزاده و غریبی این است که پرسپولیسی‌ها در این زمینه زرنگی کرده‌اند و رضایتنامه این دو بازیکن را به صورت قرضی برای ذوب صادر کرده‌اند تا در پایان فصل مالکیت این دو را در اختیار داشته باشند. در عوض، انتقال محسن مسلمان قطعی است و قرضی نیست.

 

از طرفی قرار شد رضا محمدی هم رضایتنامه‌اش را به مقصد یک تیم لیگ برتری که هنوز مشخص نشده صادر شود. به جای این دروازه‌بان سوم، پرسپولیس دو بازیکن لیگ برتری دیگر جذب می‌کند. این دو بازیکن هنوز هویت‌شان فاش نشده و ماموریت مستقیم به دایی داده شده تا بازیکنان مورد نظر خود را شخصا راضی به انتقال به پرسپولیس کند.

 

البته اين پايان ماجرا نيست چون باخبر شديم پرسپوليسي‌ها جدا از ذوب‌آهن‌ با باشگاه نفت تهران نيز مذاكراتي را انجام داده است. رويانيان در مورد اين موضوع چنين مي‌گويد: «باشگاه‌هاي بسياري خواهان جذب بازيكنان ما هستند و حتي به صورت مكتوب در اين مورد با ما وارد مذاكره شده‌اند. تيم نفت دروازه‌بان ما را خواسته و مس كرمان هم يكي از بازيكنان ما را مي‌خواهد. ما هم قرار است كه تا روز شنبه يا يكشنبه جواب اين عزيزان را بدهيم. اما كساني كه بدون اطلاع با بازيكنان تماس گرفته‌اند داستان‌شان فرق مي‌كند و اين را هم مي‌گويم كه آقايان خيال نكنند ما در جريان بعضي چيزها نيستيم.»

 

سردار كه به نحوي كد استقلالي‌ها و مجيد صالح را در تماس با غلامرضا رضايي مي‌دهد، تمايلي ندارد كه به استقلالي‌ها بازيكن بدهد.

 

آنچه كه مسلم است ميلاد غريبي، محمد خانزاده و رضا محمدي در ليست مازاد پرسپوليس هستند. تكليف غلامرضا رضايي هم روشن است و او پيشنهادهايي از فولاد و استقلال دارد.

 

نكته مبهم و مجهول ليست مازادي‌هاي پرسپوليس در جايي است كه به اسم قاسم دهنوي مي‌رسيم. هافبك نيمكت‌نشين پرسپوليس كه نتوانسته نظر مساعد دايي را جلب كند، اين روزها شرايط برزخي را سپري مي‌كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها