کد خبر: ۱۸۰۸۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا با پرسپولیس جام را بالای سر نبرم، خیالم راحت نخواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمد نوری هافبک بازی‌ساز پرسپولیس این روزها با آمدن دو بازیکن جدید ذوب آهن به جمع قرمز‌پوشان کمی شرایطش برای حضور در ترکیب اصلی به خطر افتاده است. چنانچه پرسپولیس 2 هافبک از تیم ذوب‌آهن را جذب کند، رقابت در میانه میدان سرخ‌پوشان برای هافبک این تیم بسیار فشرده خواهد شد، به همین دلیل دقایقی با نوری گفت‌وگو کردیم تا این بازیکن باتجربه شرایط را تشریح کند و از برنامه هایش در این تیم بگوید.

مصاحبه نوری با فارس را در زیر می خوانید:

فارس: برای رویارویی با تایلند و لبنان، یک بار دیگر کارلوس کی‌روش شما را به تیم ملی دعوت کرد. از این دعوت چه حسی داری؟

خدا را شکر می‌کنم که باز هم این افتخار نصیب من شد. بالاخره تیم ملی جایی است که هر دقیقه حضور در آن برای یک بازیکن افتخار است. مخصوصا بخواهیم در بزرگ‌ترین رویداد جهان با پیراهن تیم ملی حضور داشته باشیم. خیلی خوشحالم که کی‌روش به من اطمینان کرد و این کار من و هر بازیکنی را سخت‌تر می‌کند.

فارس: چقدر امیدواری که بتوانی در فهرست نهایی کی‌روش باشی و تیم ملی را در جام جهانی همراهی کنی؟

انسان‌ها همواره با امید زندگی می‌کنند و ورزشکاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.خدا را شکر من هم خوش شانس بوده‌ام که به یکی از آرزوهای بزرگم که همان حضور در تیم بزرگ پرسپولیس بوده، رسیده‌ام و برای تیم ملی هم تا آنجایی که توانستم افتخار کسب کردم. مطمئن باشید به خواسته‌هایم در آینده خواهم رسید که شاید یکی از آنها لژیونر شدن باشد.

فارس: وضعیت تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پس از بازی با تایلند همدیگر را ندیده بودیم و حالا باید به دو بازی در بانکوک و لبنان فکر کنیم. وضعیت ما در جدول خوب است اما با هر دو تیمی که بازی کنیم مقابل ما سر تا پا انگیزه می‌شوند و دوست دارند تیمی را که به جام جهانی رفته را متوقف کنند و با آن برای خودشان تبلیغات راه بیندازند. من معتقدم بازی سختی را مقابل تایلند و لبنان در پیش داریم و با گرفتن این 6 امتیاز خیال‌مان بابت رفتن به جام ملت‌ها راحت می‌شود. کار ما به عنوان میهمان در هر دو کشور سخت است اما برای امتیاز کامل و برگزاری بازی تدارکاتی می‌رویم چون مثل اینکه باز هم متاسفانه تیم ملی را فراموش کرده‌اند.

فارس: تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی در بیروت به لبنان باخت، حالا با توجه به اتفاق قبلی فکر می کنی بازی دوباره ایران در بیروت چقدر حساس خواهد بود؟

بالاخره بازی قبلی را دیدید که چطور لبنانی‌ها ما را شکست دادند و باید از تیم خودمان دفاع کنیم. سطح فوتبال لبنان با ایران فاصله دارد اما ما نباید هرگز حریف را دست کم بگیریم. حالا که بازی‌های تدارکاتی نداریم با یک تیر دو نشان بزنیم، یعنی هم در بازی‌های رسمی موفق باشیم و هم در دیدار‌هایی که جنبه تدارکاتی هم دارد.

فارس: اما حضور افرادی مثل سالکادو در ایران به نظر شما باعث نمی‌شود تا خبر‌های خوشی برای بازی‌های دوستانه به وجود بیاورد؟

چرا بالاخره ما هم اگر حرف از بازی دوستانه می‌زنیم به خاطر این است تا در جام جهانی زنگ تفریح نشویم. چه بخواهیم یا نخواهیم باید با قدرت‌های جهان در جام جهانی بازی کنیم. اکنون ما باید به تایلند برویم و شک نکنید که در تایلند و شرایط خاصش شاید نتوانیم با قدرت کامل باید بازی کنیم اما این دلیل نمی‌شود تا حریف را دست کم بگیریم.

فارس: از شرایط خودت بگو، آیا شما این قدرت را دارید که در ترکیب ثابت برای تیم ملی بازی کنی؟

من گفتم که با امید رو به جلو می‌روم و ترسی ندارم. به نظرم کار سختی دارم چون بازیکنان خوبی در پست من هستند اما می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم پس مطمئن باشید نیم‌فصل دوم بهترین بازی‌های نوری را خواهید دید تا منجر به حضور پررنگم در جام جهانی شود.

فارس: اما با آمدن بازیکنان جدید کار تو هم سخت‌تر می‌شود؟

در این باره من هیچ حرفی ندارم. مگر در تیم‌های دیگر و یا همین پرسپولیس که حضور پیدا کردم با نفرهای کوچکی رقابت کردم. من این حرف را می‌زنم تا موقعی که جام قهرمانی را با بازیکنان پرسپولیس بالای سر نبرم دست بردار نیستم و آرام نخواهم شد. نیم‌فصل اول فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم که آن هم به خاطر فشار بازی‌ها بود اما در نیم‌فصل دوم مطمئن باشید همه چیز فرق می‌کند و من هم با قدرت کار خودم را انجام می‌دهم. مطمئن باشید آنقدر خوب هستم تا با احترام به دوستانم بتوانم جایگاهم را در پرسپولیس حفظ کنم. حالا هر کسی که بخواهد به پرسپولیس بیاید من برایش آرزوی موفقیت دارم. این را بدانید همیشه عاشق رقابت بودم و مطمئن هستم، کادر فنی هم این را نادیده نمی‌گیرد.

فارس: آیا پرسپولیس توان قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟

همه چیز دست خداست. اما به این پرسپولیس خوشبین هستم. باید در بازی‌های خارج از خانه بیشتر دقت کنیم. باید به امتیاز‌های خارج از خانه چند برابر فکر کنیم. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم بازی کردن مقابلشان چند برابر دشوار می‌شود. کارمان بیش از اندازه سخت است اما ما پرسپولیسیم و می‌خواهیم قهرمان شویم و در حالی که با قهرمانی در نیم‌فصل آمادگی خود را به رخ حریفان کشیدیم ثابت کردیم که در دو جام مدعی هستیم. به نظر من حیف است این تیم جام نگیرد و دست خالی جام حذفی و لیگ برتر را ترک کند البته کارمان سخت است و باید مثل همیشه یکدل و متحد به آینده فکر کنیم و اجازه ندهیم کوچک‌ترین حاشیه‌ای به تیم وارد شود.

فارس: اما مشکلات مالی پرسپولیس جدی نظر می‌رسد.

ما ثابت کردیم همیشه به خاطر پیراهن پرسپولیس بازی می‌کنیم. من می‌دانم مسئولان باشگاه نیز تلاش می‌کنند که خیلی از مشکلات حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها