کد خبر: ۱۸۰۷۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
وزیر دفاع روسیه تروریسم بین‌المللی و نزدیک شدن مرزهای ناتو به این کشور را بزرگترین خطراتی دانست که در حال حاضر امنیت روسیه را در معرض خطر قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه امروز در برنامه «خبر روز شنبه اعلام کرد که مهمترین خطری که در حال حاضر روسیه را تهدید میکنند، تروریسم بین المللی است.

شایگو در پاسخ به سئوالی در این رابطه گفت: از مهمترین خطر شروع می‌کنم که در حال حاضر تروریسم بین المللی است. شاید این خطر اکنون دیگر پیش پا افتاده به نظر برسد، ولی در واقع امر باید به این توجه داشت که چه کسانی اکنون در سوریه، در مالی و در لیبی در حال مبارزه هستند.

وزیر دفاع روسیه همچنین یکی دیگر از خطراتی که کشوش را تهدید می‌کند را نزدیک شدن مرزهای ناتو به روسیه نامید و گفت: گسترش ناتو همچنان ادامه دارد و به عقیده ما این مسئله کاملا بدون پایه و اساس منطقی است. ما (روسیه و ناتو) با یکدیگر مذاکره می‌کنیم، به یکدیگر لبخند می‌زنیم، ولی روند گسترش این سازمان به سمت شرق هرگز متوقف نشده و این برای روسیه نگران کننده است.

شایگو که پیش از وزارت دفاع، مسئولیت وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه را برعهده داشت، در پاسخ به سئوال دیگری یادآور شد که برای وی تفاوتی نمی‌کند که در چه پستی خدمت می‌کند، برای او کافی است که جزء تیم "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه بوده و تحت فرماندهی وی به انجام وظیفه بپردازد و به این کار افتخار می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها