کد خبر: ۱۸۰۶۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
هافبک مصدوم پرسپوليس گفت: مشکل خاصي ندارم و با چند هفته استراحت خوب مي‌شوم.
بنابر اعلام کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس، اميد عاليشاه که به اردوي تيم زير 22 سال ايران نيز دعوت شده، در جريان بازي استقلال خوزستان از ناحيه همسترينگ دچار آسيب‌ديدگي جدي شد.

کادر پزشکي پرسپوليس بعد از انجام معاينات و بررسي‌هاي پزشکي اعلام کرد؛ آسيب ديدگي اين بازيکن به پارگي عضلات همسترينگ مربوط مي‌شود و براي بهبودي حداقل به دو هفته زمان نياز است.


کادر پزشکي ابراز اميدواري کرده است که با توجه به ميزان پارگي و شرايط جسماني عاليشاه وي را تا بازي با تراکتورسازي آماده کند ولي اين امر را منوط به واکنش عضو آسيب ديده به درمان‌ها و فيزيوتراپي کرد.


اميد عاليشاه در مورد مصدوميتش اظهار داشت: از ناحيه همسترينگ مقداري دچار پارگي شدم که با 2،3 هفته استراحت و فيزوتراپي خوب مي‌شوم. بعد از بازي با استقلال خوزستان MRI گرفتم و مشکل خاصي نيست.

به گزارش تسنيم ، وي ادامه داد: مصدوميت براي هر بازيکني پيش مي‌آيد اما من از 2 روز پيش از بازي استقلال خوزستان مصدوم شدم و در دقيقه 5 هم مصدوميتم تشديد شد ولي خودم خواستم براي پرسپوليس بازي کنم.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا با اين شرايط اردوي تيم اميد را از دست داده، عنوان کرد: بله، امروز با منصوريان تماس گرفتم و گفتم که به علت مصدوميت نمي‌توانم در اردوي تيم اميد شرکت کنم.

عاليشاه در خصوص وضعيت پرسپوليس در نيم فصل اول ليگ برتر تاکيد کرد: فکر مي‌کنم اوضاع خوشحال کننده‌اي داريم. بعد از مدت‌ها پرسپوليس به صدر جدول رسيد و بايد اين روند را ادامه دهيم تا به قهرماني برسيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس مي‌تواند به قهرماني برسد، گفت: با توجه به تيمي که داريم قهرماني دور از دسترس نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها