کد خبر: ۱۸۰۶۰۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از رسيدگي به اتفاقات بعد از بازي داماش گيلان - راه‌آهن سورينت خبر داد.
پس از ديدار داماش گيلان - راه‌آهن سورينت در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي حواشي زيادي در شهر رشت رخ داد و اتوبوس تيم راه‌آهن مورد حمله برخي هواداران داماش قرار گرفت.

به گزارش تسنيم، بعد از اين بازي برخي هواداران داماش مقابل رختکن راه‌آهن تجمع کردند و با بازيکنان اين تيم درگير شدند. البته اين پايان کار نبود و هنگام خروج اتوبوس راه‌آهن از ورزشگاه هجوم هواداران به سمت راه‌آهني‌ها ادامه داشت اما اسکورت پليس باعث شد تا اتفاق ناگواري رخ ندهد. در ادامه نيز هنگام خروج اتوبوس از شهر و بعد از اينکه اسکورت پليس تمام شد برخي هواداران داماش به سمت اتوبوس راه‌آهن حمله کردند و با سنگ شيشه يکي از اتوبوس‌ها را شکستند.

درباره اين اتفاقات اسماعيل حسن‌زاده، رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در گفت‌وگويي کوتاه با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، عنوان کرد: ما نمي‌دانيم که چه اتفاقي افتاده و بايد براساس مستندات صحبت کنيم.

وي افزود: مطمئناً اگر مستندات و گزارش اتفاقات به دست ما برسد به اين موضوع رسيدگي مي‌کنيم و موضوع را بررسي خواهيم کرد و بعد از آن نظرمان را اعلام مي‌کنيم اما تا قبل از اينکه ما گزارشي نداشته باشيم نمي‌توانيم اظهارنظر کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها