کد خبر: ۱۸۰۴۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
آقای گل فصل پیش لیگ یک، از ویژگی های یک مهاجم ششدانگ، دو فاکتور اصلی یعنی هوش و جایگیری را داراست و فقط باید روی نواختن دقیق تر ضربات آخرش دقت کند.

598؛ اولین تعویض علی دایی مقابل  استقلال صنعتی  خوزستان بیرون بردن محمدرضا خلعتبری و به بازی فرستادن محمد عباس زاده بود؛ تعویضی که شاید در نگاه اول چندان جالب به نظر نمی رسید اما با حضور عباس زاده در زمین خط حمله پرسپولیس تکانی خورد و تعداد موقعیت ها بسیار بیشتر شد.

 

هر چند عباس زاده در پست مهاجم هدف می تواند موثر باشد و دور شدن او از دروازه و بازی جای خلعتبری و عالیشاه لب خط طولی  باعث دیده نشدنش خواهد شد اما او در همان سی دقیقه حضورش در میدان نشان داد می تواند تهدیدی جدی برای سیدصالحی در نوک خط حمله باشد.

 

هر چند آقای گل لیگ یک در این سی دقیقه چند موقعیت گلزنی را هدر داد و البته کمی هم بدشانس بود اما همین که خیلی خوب خودش را در موقعیت گل قرار می داد نشان دهنده این بود که او از ویژگی های یک مهاجم ششدانگ دو فاکتور اصلی یعنی هوش و جایگیری را داراست و فقط باید روی نواختن دقیق تر ضربات آخرش دقت کند.

 

البته شاید عدم دقت در زدن ضربات آخر که قبل از این در دیدار با سایپا و ذوب آهن باعث شده بود این مهاجم از گلزنی دور شود  به خاطر کمبود اعتماد به نفس او و اولین سال حضورش در لیگ برتر و پرسپولیس باشد که با میدان دیدن بیشتر مرتفع شود.

 

یادمان نرود او بهترین گلزن بازی های تدارکاتی پرسپولیس بوده و تبحر ویژه ای در  زدن ضربات قیچی دارد که در دیدار روز گذشته هم این تبحرش را به رخ کشید اما او که بعد از مدتی دوری از ترکیب دوباره در افکار دایی جای گرفته همچنان در حسرت گل به سر می برد و باید دید کی می تواند با گلزنی به دل های هواداران پرسپولیس راه یابد و البته خط و نشانی اساسی برای سیدصالحی بکشد.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها