کد خبر: ۱۷۹۹۵۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۱۵ آبان ۱۳۹۲

هشتم دسامبر، روز "وفاداری و عشق" که در ونزوئلا برای بزرگداشت مقام هوگو چاوز تعطیل عمومی است، امسال با روز انتخاب شهرداران یکی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا برای زنده نگاه داشتن یاد سخنرانی پایانی و آخرین حضور عمومی هوگو چاوز، رئیس جمهوری پیشین ونزوئلا در سال گذشته هشتم دسامبر "روز وفاداری و عشق" اعلام کرد.

تعطیلی امسال در روز انتخابات شهرداران در سراسر ونزوئلا واقع می‌شود. ویسنته دیاز، یکی از اعضای شورای ملی انتخابات و تنها فردی که مکررا از دولت انتقاد می‌کند، در پیامی که بر روی توییتر قرار گرفت، این تعطیلی را "نمایش گستاخانه و فرصت طلبی انتخاباتی" خواند.

مادورو نیز در پاسخ گفت: آنهایی که در این تعطیلی شک و شبهه القا می‌کنند، می‌خواهند خشونت را برانگیزند و دولت را بی‌ثبات کنند.

در همین حال دولت ونزوئلا طرح‌هایی ارائه داده تا محیطی از موزه‌های تحت حمایت مالی دولت و یک جاده با نام "چاوز" ایجاد کند که توریست‌ها را از محل تولد پیشین او در دشت‌های ونزوئلا به آرامگاهش در پادگان‌های پیشین نظامی در کاراکاس می‌برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها